مهدی حاجی وند گفت: باید مردم را به سمت سرمایه گذاری غیر مستقیم ترویج کرد و در حوزه سواد مالی نیز اقداماتی را انجام خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران و بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد‎‌ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مشارکت فعال بخش دولتی و خصوصی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست را می‌توان از الگوهای موفق و از مصادیق امیدآفرینی اقتصاد صنعت پتروشیمی خواند.
تور فناورانه کانکت به منظور بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان، ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.
شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنعت خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را با حمایت انجمن قطعه‌سازان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.
نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی‌با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس در جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:برگزاری نمایشگاه الکامپ به مدت یک روز یعنی تا ۸ تیرماه تمدید شد.
نمایشگاه صنایع‌دستی در محل ساختمان سازمان برنامه و بودجه افتتاح شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه با موضوع فعالیت بانکی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه صنعت پست امروز ۸ خرداد ماه در نمایشگاه مصلی امام خمینی افتتاح شد۔
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری اولین نمایشگاه صنعت پست کشور در خرداد ماه خبر داد.
شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان تنها غرفه‌ مستقل بیمه‌ای در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش که در محل نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار شد حضور چشمگیری داشت.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز که از 13 الی 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.
نمایشگاه شهرآفتاب با اینکه هنوز تا تکمیل شدن سالن‌های نمایشگاهی اش راه طولانی در پیش دارد، اما سعی می‌کند در صنعت نمایشگاهی حرفی برای گفتن داشته باشد و از سایر رقبا عقب نماند و حالا نیز خیز برداشته تا در ماراتن برگزاری نمایشگاه کتاب سال آینده بتواند میزبان میلیون‌ها بازدید‌کننده باشد.
میزگرد فوق، بخشی از «همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال» است که با حضور ایرانسل، از ۲۱ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.
طی برگزاری نمایشگاه اتوموبیلیتی ۲۰۲۲ روسیه، ۱۲ تفاهم‌نامه بین بخش‌های خصوصی امضا شد و این تفاهم‌نامه‌ها در فاز اجرایی هستند.
اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ ۲۹ شهریور الی اول مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با رویکرد پیشبرد صنعت فوتبال کشور برگزار خواهد شد.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
نمایشگاه فناورانه صنعت شیلات با حضور شرکت های دانش بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد.
برگزاری رویداد‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی داستان تکراری و پر از مشکلاتی را برای تهران رقم می‌زند و در روز‌های پرترافیک این پایتخت‌نشینان هستند که باید تاوان برگزاری نمایشگاه را در گوشه دیگری از شهر بدهند.
کسانی که در چند روز گذشته در محور‌های شمالی تهران تردد داشتند درگیر اتفاقی ناخوشایند بودند. در همه شریان‌های ارتباطی شمال شهر ترافیک سنگینی وجود داشت که علت بروز این مشکل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ