وزیر بهداشت گفت: یک نمایشگاه فناوری بازار در روزهای اخیر را داشتیم و در آنجا ۱۳۹۱ محصول دانش بنیان سلامت را در دانشگاه‌های علوم پزشکی به عرصه گذاشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر نمایشگاه اینوتکس از برگزاری سیزدهمین دوره این نمایشگاه در روزهای ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها در اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود.
به گفته مدیر کریدور فناوری تا بازار، ثبت‌نام شرکت‌ها برای نمایشگاه فناوری‌نانو از تیرماه آغاز می‌شود و پس از ثبت‌نام اولیه، جانمایی توسط خود شرکت‌ها انجام می‌شود.
رئیس جمهور در جریان سفر به ونزوئلا از نمایشگاه علم و فناوری دستاوردهای ایرانی در کاراکاس بازدید کرد.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
مراسم افتتاحیه اولین فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
با برپایی پاویون ایران در «نمایشگاه بازار محتوای جهانی» روسیه ۶ شرکت فعال در حوزه پویا نمایی با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، شرکت می‌کند.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ با رویدادها و بخش‌های جانبی در پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تأسیس و راه‌اندازی رصدخانه علم و فناوری و ایجاد نمایشگاه دائمی فناوری در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.
نمایشگاه آبادیران با هدف اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار پروژه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می شود.
گفته می‌شود این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری در جهان است. نمایشگاه CES امسال فناوری‌هایی را برجسته می‌سازد که توانایی حل برخی از فوری‌ترین چالش‌های جهانی را دارند.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از امضای بیش از ۳۲۰ تفاهم‌نامه یارانه تجاری‌سازی فناوری در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه ۴۲۵ فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.
بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.
همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار ۳۰ فناوری منتخب دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر علوم و معاون علمی رئیس جمهور رونمایی شد.
نمایشگاه تخصصی توسعه دانش فنی بومی و انتقال فناوری در ساخت و احیای کاتالیست های شیمیایی امروز برگزار شد.
دانشگاه آزاد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری، برگزار می شود حضور دارد.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازید کرد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایران نانو۱۴۰۱) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است بازدید کرد.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد: ۱۸ شرکت عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه محصولات فناور ایرانی در ونزوئلا محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان ۲۵ تا ۲۸ آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود تا بازار محصولات ایران‌ساخت در این کشور رونق گیرد.
وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ