علی دایی نیست و هست؛ به این معنا که خودش فعالیت خاصی در حوزه ورزش قهرمانی و عرصه محبوبش یعنی مربیگری ندارد، اما در افکار عمومی با قدرت مطرح است و به سطح شاید بی‌نظیری از محبوبیت رسیده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار فینال رقابت‌های چهارجانبه سائوپائولو با شکست سه بر صفر بلغارستان قهرمان این مسابقات شد.
گادوین منشا با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای خبر داد و گفت: از ابتدای خرداد ماه تاکنون ۱۱ هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌‎اند.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
کریستیانو رونالدو در تمرین امروز تیم ملی پرتغال حضور یافته و مورد استقبال قرار گرفت.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
رشید مظاهری و محمدرضا اخباری پیش از بازی امروز تراکتور-پیکان خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
لورکوزن در ادامه روند درخشان خود با ژابی آلونسو به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.
یک شهروند هندی که یک کامپیوتر مکینتاش در دست داشت به محض اینکه تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را دید به سمت او شتافت تا مکینتاش خود را به نمایش بگذارد.
تیفوسی‌های میلان با یک پیام نه چندان دوستانه به استقبال بازی با ناپولی رفتند.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
عبدالله ویسی از انگیزه های زیادی برای درخشش در مقابل تیم سابق خود برخوردار است.
مهدی حسینی شب گذشته در میان شعارهای حمایتی هواداران رفسنجانی بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت.
آمار نشان می‌دهد به صورت کلی ۶۷۹ هزار و ۳۰۸ نفر میهمان مدارس هستند که به صورت دقیق یک میلیون و ۴۹ هزار و ۱۶۸ نفر - روز اقامت داشته‌اند.
داور لیگ برتری می‌گوید همچنان از ناحیه کمر مصدوم است ولی توانسته به شرایط قضاوت برگردد.
سرمربی آلومینیوم در یک مسابقه خیرخواهانه در شهر اراک حضور یافت.
ستاره های تیم پاری‌سن‌ژرمن ساعتی پیش از شروع بازی امشب در ورزشگاه حضور پیدا کردند.
پژوهشگر علوم سیاسی و استاد سابق دانشگاه تهران گفت: هر حرکتی هرچند محدود باشد و چندان بلندپروازانه نباشد اما باعث شود شرایط سیاسی و اجتماعی کشور مقداری تغییر و بهبود یابد و فضا بازتر شود، باید از آن استقبال کنیم.
دستگاه ام ار‌ای خریداری شده متعلق به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز یزد است و گویا یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در ایران است که مشابه آن در کشور فقط در مرکز قلب تهران وجود دارد.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین بعد از پشت سر گذاشتن جشن قهرمانی در جام جهانی، از امروز در تمرینات استون‌ویلا شرکت می کند؛ با وجود رفتارهای پرحاشیه از او مثل قهرمان استقبال خواهد شد.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
سومين مرحله مسابقات سرعت همزمان با 60 سالگى اتومبيلرانى در ايران برگزار مى شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ