داور لیگ برتری می‌گوید همچنان از ناحیه کمر مصدوم است ولی توانسته به شرایط قضاوت برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی پوست بدن انسان پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید واکنش نشان می‌دهد و علائمی شبیه خارش، دانه قرمز و سوزش، تاول و ... بروز می‌دهد، آفتاب زدگی یا حساسیت به نور آفتاب اتفاق افتاده است.
طوفان‌های خورشیدی می‌توانند فردا به زمین برخورد کنند و شفق‌های قطبی گسترده‌ای ایجاد کنند.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
در حالی که همه ما تغییرات طبیعی ناشی از افزایش سن را تجربه خواهیم کرد، برخی افراد ممکن است سریعتر از دیگران پیر شوند. استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود خواب و سطوح بالای استرس همگی می‌توانند روند پیری را تسریع کنند؛ به همین دلیل محققان به کشف عوامل مختلفی ادامه می‌دهند که ممکن است به ما کمک کنند ترمز پیری را بکشیم.
۲ فضانورد ناسا ششمین و آخرین پنل خورشیدی ارتقا یافته در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی را نصب کردند. به این ترتیب  ذخیره برق آزمایشگاه فضایی افزایش می یابد.
واکنش خورشیدی به اشتباه زاهدی‌فر در نگرفتن پنالتی آل‌کثیر
خورشیدی: ۷۰متر استارت زدم، دوقلویم گرفت
داور دربی ۱۰۱ بخاطر مصدومیت نتوانست تا پایان بازی در زمین بماند و از زمین بیرون رفت.
اشکان خورشیدی برای دومین مرتبه قضاوت دربی را برعهده خواهد داشت. در مسابقه قبلی این پرسپولیس بود که با یک گل با پیروزی از زمین خارج شد.
اشکان خورشیدی به عنوان داور دربی 10 انتخاب شد.
اشکان خورشیدی احتمالا راهی مسجدسلیمان خواهد شد تا قضاوت بازی سپاهان را برعهده بگیرد.
قضاوت بازی مس کرمان و مس رفسنجان به اشکان خورشیدی سپرده شد.
مهندسان موسسه EPFL یک راکتور خورشیدی به شکل بشقاب ماهواره ساخته و آزمایش کرده اند که می تواند از نور خورشید و آب گاز هیدروژن تولید کند.
با چینش ترکیب داوران در هفته بیست و پنجم، اشکان خورشیدی نیز صاحب شانس برای قضاوت دربی شده است.
دامغان - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در دامغان خبر داد و گفت: این نیروگاه به صورت خانگی و با تسهیلات بانکی احداث و افتتاح شده است.
لکه خورشیدی رویدادی موقت بر روی سطح خورشید است که به‌ صورت لکه‌هایی تاریک‌تر از نواحی اطراف، در اثر فعالیت‌های شدید شار مغناطیسی که مانع از انتقال گرما می‌شود، به‌وجود می‌آید.
NOAA طوفان‌های ژئومغناطیسی را به عنوان اختلال عمده مغناطیس کره زمین، زمانی رخ می‌دهد که تبادل بسیار کارآمد انرژی از باد خورشیدی به محیط فضایی اطراف زمین رخ می‌دهد، تعریف می‌کند.
طوفان‌های ژئومغناطیسی بزرگ‌تر - مانند G۵ - شناخته شده‌اند که باعث آسیب‌های اضافی مانند از بین بردن شبکه‌های برق یا ایجاد خاموشی رادیو می‌شوند. انتظار می‌رود طوفان خورشیدی پیش‌بینی‌شده روز سه‌شنبه (امروز) نیز باعث تقویت شفق قطبی شود.
اشکان خورشیدی از داوران باتجربه فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد علیرضا فغانی و بحث ورود VAR به مسابقات داخلی توضیحاتی داد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: با بالا آمدن خورشید و کاهش میزان رطوبت، پس از دریافت ضمانت شبکه کلیه خطوط به ترتیب براساس ایستگاه‌های تغذیه کننده خطوط ۱۱ و ۳۳ هزار ولت وارد مدار شده است.
یک لکه خورشید فعال در حال خروج از دیسک قابل مشاهده خورشید، شعله ای به سمت زمین پرتاب کرد و همین امر سبب شد صبح روز گذشته امواج رادیویی در آفریقا و خاورمیانه مختل شوند.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
زینب تمام راه را در کنار «خورشید حضور پر تلألؤ حسین (ع)» است. چه کسی بهتر از زینب حسین را می‌شناسد؟ و چه کسی بهتر از حسین، زینب را؟ او لحظه لحظه از وجود حسین نور می‌گیرد و یار و غمخوار حسین است ... در منزلگاه‌ها خبر‌های ناگوار کشته شدن سفیران امام را می‌شنود، ولی محکم‌تر از پیش گام برمی دارد. می‌شنود که حسین آب پاکی روی دست همه می‌ریزد و آخر کار را شهادت رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ