مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای خبر داد و گفت: از ابتدای خرداد ماه تاکنون ۱۱ هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌‎اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر مشخص شدند.
نفرات منتخب عبدالله ویسی در دیدار با استقلال معرفی شدند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
نفرات منتخب کارلوس هرناندس در دیدار برابر استقلال مشخص شدند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۱ اردبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
نفرات آغاز کننده بازی برای هوادار در دیدار با استقلال مشخص شدند.
بازیکنان اصلی آلومینیوم اراک در دیدار با استقلال مشخص شدند.
در ادامه سفر دریایی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ناوگروه متشکل از ناو‌های دنا و مکران صبح امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری محل در بندر کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
مهدی قائدی در دقیقه ۱۱ گل اول استقلال را وارد دروازه تیم فوتبال پیکان کرد.
پس از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان از رضا عنایتی تقدیر شد.
سیاوش یزدانی که به دلیل عملکرد ضعیف در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت ، چنین بندهایی در قراردادش داشت و مشخص نیست چگونه این شروط را به آجورلو تحمیل کرده است؟!
ساپینتو: داوران ۱۱ امتیاز از استقلال گرفته‌اند
نفرات آغاز کننده بازی برای سپاهان در دیدار با استقلال مشخص شدند.
پاکو خمس تنها یک تغییر در ترکیب تراکتور مقابل استقلال ایجاد کرده است.
محمد ربیعی در حالی ترکیب تیمش مقابل استقلال را اعلام کرده است که به نظر می‌رسد رویکردی دفاعی برای بازی نداشته باشد.
همراه اول با هدف همراهی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، طرح قرعه‌کشی جام‌جهانی خود را با فراخوان سراسری آغاز کرد.
نفرات منتخب ساپینتو در دیدار برابر فولاد خوزستان مشخص شدند که یک تغییر قابل انتظار در این بین دیده می‌شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مجتبی حسینی نفرات اصلی تیمش در دیدار با استقلال را مشخص کرد.
طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه‌های تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در ۱۱ بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند.
تیم فوتبال استقلال در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر توانست میهمان خود مس کرمان را با تک گل کوین یامگا شکست دهد که این نخستین پیروزی خانگی این تیم بود.
فرزاد حسین خانی ۱۱ مرد اصلی مس کرمان مقابل استقلال را مشخص کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ