مهدی حسینی شب گذشته در میان شعارهای حمایتی هواداران رفسنجانی بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم تراکتور در بازگشت به لیگ ایران پرتلاش‌ترین بازیکن تیم پاکو خمس بود.
رهبرانقلاب فرمودند:دشمنان سعی کردند محرم را بی‌رونق کنند اما نقطهٔ مقابل آن اتفاق افتاد. دهه عاشورای امسال پرشورتر و پرحرکت‌تر و پرفایده‌تر بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش فرمودند: دهه‌ی عاشورای امسال از دهه‌های عاشورای سال‌های قبل، پرشورتر، پرحرکت‌تر، پررونق‌تر و پرفایده‌تر بود.
اگرچه تحقیقات اخیر نشان می دهد که بیش از دو سوم مردم در ایالات متحده، اضافه وزن دارند و یا چاق هستند، اما آمریکایی ها پرخورترین مردم جهان نیستند.
در نیمه اول دیدار ایران و ازبکستان اتفاقات عجیبی رخ داد؛ مصدومیت شدید سه بازیکن سبب توقف‌هایی در بازی شد.
دستیاران امیر قلعه‌نویی در تمرینات تیم ملی با انگیزه زیاد کار خود را جلو می‌برند و برای کسب موفقیت تلاش می‌کنند.
۲۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان کوهسرخ رویشگاه آنغوزه است، اما طی ۲ تا ۳ سال اخیر برداشت‌های بی‌رویه و از سویی خشکسالی موجب کاهش پوشش و تراکم این گیاه دارویی شده است.
حضور یک هوادار دختر کودک در ورزشگاه وطنی توجه عکاسان را به خود جلب کرده است.
اگر نگوییم دیدار سپاهان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم، پرشورترین مسابقه نقش جهان پس از بازسازی بوده است، در حق این جشن ۶٠ هزار نفری اجحاف شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته پلیس راهور در خصوص برپایی پرشور روز جهانی قدس توضیحاتی ارائه داد.
سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهد داد.
به‌مانند بازی با روسیه، بانوان ایرانی در جدال با کنیا نیز حضوری پر رنگ روی سکوهای استادیوم آزادی داشتند.
پایگاه خبری بازار سرمایه ایران در قالب یک نظرسنجی، اقدام به جمع‌آوری پاسخ ۱۰۰ کارشناس بازار سرمایه به مجموعه‌ای از سوالات با موضوعات کلان اقتصادی و بازار سرمایه کرده است که در این گزارش به مشروح جواب کارشناسان به سوال اول این نظرسنجی می‌پردازیم.
یک تفاوت مهم نحوه انتخاب دو دولت است که روحانی در سال ۱۳۹۶ در یکی از پرشورترین انتخابات پس از انقلاب روی کار آمد و در نقطه مقابل دولت جدید به دنبال ضعیف‌ترین مراسم انتخاباتی در مصدر کار قرار گرفت
یک تفاوت مهم نحوه انتخاب دو دولت است که روحانی در سال ۱۳۹۶ در یکی از پرشورترین انتخابات پس از انقلاب روی کار آمد و در نقطه مقابل دولت جدید به دنبال ضعیف‌ترین مراسم انتخاباتی در مصدر کار قرار گرفت
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
دو داور آمریکای جنوبی برای دو مسابقه حساس روز دوم مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی انتخاب شدند.
نکند مقامات عزیز و ارجمند که بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند انتظار دارند قدر قدرتانی از کره و یا سرزمینی دیگر بیایند و به حلّ این مشکلات بپردازند؟ جالب اینکه برخی از این مقامات و مسئولین محترم حتی غلیظ‌تر از مردم و مراجعین از وضعیّت موجود و مناسبات حاکم و گرفتاری‌های ایجاد شده برای کشور و ملّت و کژ کارکردی‌ها و سوء مدیریت‌ها می‌نالند و انتقاد‌ها و گلایه‌های شدیدتری مطرح می‌کنند. بی‌آنکه به کسی پاسخ بدهند که پس چرا کاری نمی‌کنید؟ پس برای چه پشت این منصب و میز نشسته‌اید و حقوق می‌گیرید؟
پدر و مادر و خواهران لوکا مودریچ امشب در ورزشگاه خلیفه حضور داشتند و با سر و صدای زیاد تیم ملی کرواسی و لوکا را تشویق می‌کردند.
شهردار تهران با گرامی‌داشت هفته بسیج عنوان کرد: در عرصه دفاع از ایران و وطن‌پرستی پیشروترین مجموعه، بسیج بوده و امروز هم بیش از هر زمانی احتیاج کشور به تفکر بسیجی احساس می‌شود.
مدیر باغ‌وحش ارم پرخورترین حیوان را فیل معرفی می‌کند و می‌گوید: پرخورترین حیوان باغ‌وحش ما فیل است که روزانه ۳۰۰ کیلوگرم یونجه و میوه مصرف می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: مشکلات موجود در صنعت قوای محرکه نبود حلقه تجاری بازرگانی است و در چنین شرایطی سفارش دهنده قوای محرکه باید دیدگاه اقتصادی داشته باشد و در مرحله اول باید این حلقه مفقوده را اصلاح کنیم.
قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: نیاز است تا مردم قزوین نیز حمایت بیشتر و پرشورتری از این تیم داشته باشند و شاهد حضور بیشتر مردم قزوین باشیم.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می گوید که داور مسابقه تحت تأثیر نیمکت حریف، مرتکب اشتباهات بزرگی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ