دستگاه ام ار‌ای خریداری شده متعلق به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز یزد است و گویا یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در ایران است که مشابه آن در کشور فقط در مرکز قلب تهران وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
شکست عجیب استقلال مقابل حریف لیگ دویی
منتظر محمد، هافبک عراقی مس رفسنجان، مورد استقبال ویژه اعضای تیم مس رفسنجان قرار گرفت.
خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.
کارت بازی بازیکنان جدید پرسپولیس و استقلال و برخی از نفرات سپاهان هنوز صادر نشده است.
یک موش خرما از فرو رفتن در یک لوله استیل هیچ هراسی ندارد؛ حتی اگر مسیری طولانی به سمت مقصدی نامعلوم پیش رویش باشد. به علاوه، این راه‌حل سبز برای حل یک مشکل فنی بود و همه از این ایده استقبال کردند.»
اعضای تیم تاتنهام در اولین روز حضور خود در استرالیا با استقبالی ویژه مواجه شدند.
باشگاه استقلال تا حدودی شباب الاهلی را برای جذب قایدی مجاب کرده، ولی هر بار که کار به مذاکرات نهایی رسیده، تیم الاتحاد کلباء وارد کار شده است.
هواداران دوآتشه پاری‌سن‌ژرمن از خرید لوکاس هرناندز راضی نیستند و به این مدافع بایرن مونیخ گفته‌اند، در پاریس کسی از او استقبال نمی‌کند.
هواداران تیم ملی آرژانتین و البته برنده هفت توپ طلا، با حضور در فرودگاه و مقابل هتل محل اقامت آلبی‌سلسته با سر دادن شعار‌های «مسی، مسی» از این فوق‌ستاره آرژانتینی استقبال گرمی کردند.
استقبال عجیب از یک بلاگر اینستاگرامی در پاساژ رویال سعادت‌آباد را ببینید.
بازیکن تراکتور گفت: از نحوه سوت زدن داور معلوم بود که می‌خواهد بخشی از مملکت را خوشحال کند، اما نمی‌شود برای مردمی که این همه راه از تبریز به تهران آمده‌اند، اینطور قضاوت کرد.
در حالی که حواشی حضور زنان کم‌حجاب و مردان کراواتی از پارلمان ارمنستان در جلسه اخیر مجلس همچنان خبرساز است، انتشار تصاویر جدید در خبرگزاری ایرنا از واکنش عجیب برخی نمایندگان به حضور این افراد در مجلس در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده. کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند / خبرآنلاین
لورکوزن در ادامه روند درخشان خود با ژابی آلونسو به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.
یک شهروند هندی که یک کامپیوتر مکینتاش در دست داشت به محض اینکه تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را دید به سمت او شتافت تا مکینتاش خود را به نمایش بگذارد.
هواداران روسی استقبال قابل توجهی از مصاف دوستانه تیم ملی فوتبال کشورشان برابر ایران به عمل آوردند.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
کارشناس فوتبال گفت: مدیران سابق و فعلی استقلال در خصوص اتفاقات عجیبی که در این باشگاه افتاده است باید به مردم پاسخ بدهند.
مهدی هاشمی‌نسب در روز تولدش هم همان آدم همیشگی بود، چهره‌ای که بخش قرمز زندگی‌اش را به کلی پاک کرده.
آرون رمزدیل در یک شب فوق العاده که مقابل تاتنهام پشت سر گذاشت، با لگد عجیب یک هوادار تیم رقیب مورد استقبال قرار گرفت!
آرون رمزدیل در یک شب فوق العاده که مقابل تاتنهام پشت سر گذاشت، با لگد عجیب یک هوادار تیم رقیب مورد استقبال قرار گرفت!
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، چندان از تصمیم کریستوف گالتیه برای تعویضش در دیدار برابر موناکو استقبال نکرد.
رفتار خشن و عجیب ریکاردو ساپینتو در برابر نیروهای هلال احمر در بازی با ملوان ممکن است برای این سرمربی دردسرساز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ