با بهبود نسبی اوضاع کرونا و افزایش تقاضا در چین، قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفتمین رشد هفتگی قیمت نفت رقم خورد
قیمت نفت روز جمعه در پی اعلام تمدید کاهش تولید داوطلبانه عربستان سعودی و روسیه، برای دومین روز متوالی افزایش یافت و به سوی ششمین رشد هفتگی متوالی پیش می رود.
مؤسسه ریستاد انرژی اعلام کرد که احتمالاً اتحادیه اروپا تلاش خواهد کرد که انبارهای ذخیره‌سازی گاز خود را پیش از فرا رسیدن زمستان پر کند که بر این اساس قیمت گاز بالا خواهد رفت.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان را زمینه ای برای تحقق هدف رشد تولید در سال جاری دانست.
طبق آخرین آمارهای بازار مسکن رشد قیمت مسکن در مناطق جنوبی و مرکزی شهر تهران نسبت به مناطق بالاشهر بیشتر بوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و چهارمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس جمهور در ستاد هماهنگی اقتصادی بر کنترل قیمت و رعایت حقوق مصرف‌کننده در کنار رشد تولید تاکید کرد.
قیمت طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت زیرا دلار ضعیف‌تر قیمت شمش را برای خریداران خارجی ارزان‌تر کرد، اگرچه چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در سال آینده، رشد را کنترل کرد.
دلار از سال ۹۷ شروع به رشد کرده که علل مختلفی دارد، اما ضریب رشد دلار در سال اخیر کاهش یافته است.
براساس تازه‌ترین گزارش مرکز آمار شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی تهران نسبت به یکسال منتهی به آبان رشد ۲.۶ درصدی و نسبت به ماه قبل ۵ درصد رشد داشته است.
با گذشت هفت ماه از سال، امروز بانک مرکزی در گزارشی از تحولات بازار مسکن تهران خبر داد. گزارشی که نشان از رشد حدود یک درصدی قیمت یک متر خانه در مقایسه با پایان تابستان دارد و از سوی دیگر بیان گر رکود در دادوستدهاست.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه آسیا در اوایل معاملات آسیایی افزایش یافت.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه آسیا در اوایل معاملات آسیایی افزایش یافت.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
افزایش قیمت برق و گاز باعث کاهش قابل توجه تولید ناخالص کشورهای عضو حوزه یورو شده و ممکن است شاهد صفر شدن رشد اقتصادی این حوزه باشیم.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که نخستین کارکرد دانش بنیان شدن اصناف، محصولات باکیفیت‌تر و کاهش قیمت است، گفت: همچنین موجب می‌شود نیرو‌های انسانی با تحصیلات تکمیلی و بالاتر به کار گرفته شوند.
متوسط قیمت مسکن طی معاملات مرداد امسال شهر تهران به متری ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش تولید گندم به ۱۱ میلیون تن از رشد ۲۷ درصدی تولید برنج و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید جو خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۳۲ هزار تومان رسید.
جدیدترین آمارها نشان می‌دهد گرانی مسکن سراسر اروپا و آمریکا را در سال ۲۰۲۲ فرا گرفته به طوری که ۱۶ کشور از جمله آمریکا، آلمان و انگلیس در سه ماهه نخست این سال با تورم دو رقمی مسکن مواجه شده‌اند.
حمید میرمعینی کارشناس بازار سهام گفت: در این شرایط شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم که این موضوع می‌تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، زیرا این منابع از بورس به بازار‌های غیر شفاف از جمله ارز، سکه و دلار می‌رود که این موضوع هم باعث افزایش بیشتر قیمت‌ها در این بازار‌ها شده و هم به افزایش تورم دامن زده است، البته ذکر این نکته ضروری است که در تمامی اصول سرمایه گذاری در تمامی دنیا بازار‌های مالی در دوران بحرانی بزرگترین ریسک را دارند، بنابراین شاهد هستیم که در این وضعیت بازار سهام با کمترین حجم معامله می‌شود و از سوی دیگر شدت عرضه سهام نیز بسیار بالا بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ