قیمت طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت زیرا دلار ضعیف‌تر قیمت شمش را برای خریداران خارجی ارزان‌تر کرد، اگرچه چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در سال آینده، رشد را کنترل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طلای جهانی در سراشیبی ماند
از جمع 6 مدال‌آور نوجوان ایران در مسابقات جهانی استانبول، دو کشتی‌گیر سال آینده هم قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی هستند که یکی از آنها فرصت دو طلایی شدن در این رده سنی را دارد.
طلای جهانی دوباره جهش کرد
دارنده ۲ مدال طلای جهان که اخیرا به عنوان مدیر فنی کشتی ترکمنستان انتخاب شده، به همراه تیم نوجوانان این کشور عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
فعال بازار طلا با اشاره به رشد ۵۱ دلاری بهای انس جهانی در هفته گذشته گفت: حباب سکه نیز در هفته گذشته با کاهش یک میلیون تومانی همراه بود و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
لیونل مسی مهاجم آرژانتینی پی اس جی پس از قهرمانی جام جهانی تصمیم گرفت که تلفن همراه مدل "آیفون" با قاب اختصاصی و از جنس طلا با مجموع ارزش 175 هزار پوند را به بازیکنان و کادر فنی آلبی سیلسته هدیه بدهد.
روز نخست مسابقات بین‌المللی گرندپری دوومیدانی فزاع امارات با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز همراه با رکورد شکنی جهانی و پاراآسیایی برای نمایندگان ایران همراه بود.
حسن یزدانی در فاصله حدودا دو هفته بعد از آنکه آمادگی بالایش را در تورنمنت زاگرب به رخ حریفانش کشید، تیم بانک شهر را در مسابقات باشگاه‌های جهان همراهی خواهد کرد.
روز اول رقابت های پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی ترکیه، با ۴ مدال طلا و برنز برای بانوان کشورمان همراه شد.
روز اول رقابت های پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی ترکیه، با ۴ مدال طلا و برنز برای بانوان کشورمان همراه شد.
فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان گفت: قصد داشتم به همراه برادرم که قرار بود در مسابقات جوانان قهرمانی ایران کشتی بگیرد وارد سالن هفتم تیر شوم اما من را به سالن راه ندادند.
فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای امید‌های جهان گفت: قصد داشتم به همراه برادرم که قرار بود در مسابقات جوانان قهرمانی ایران کشتی بگیرد وارد سالن هفتم تیر شوم، اما من را به سالن راه ندادند.
فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای امید‌های جهان گفت: قصد داشتم به همراه برادرم که قرار بود در مسابقات جوانان قهرمانی ایران کشتی بگیرد وارد سالن هفتم تیر شوم، اما من را به سالن راه ندادند.
کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین در حالی به دنبال فتح جام جهانی 2022 است که پیش از این سابقه کسب چهار جام بین المللی را همراه با آلبی سلسته در کارنامه دارد.
مهاجم فرانسوی و برنده توپ طلا، پس از مصدومیت در اردوی فرانسه از همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر بازماند.
روز پایانی رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی جهان با کسب مدال طلای اکبرپور برای کشورمان همراه بود.
انس طلا در بازار جهانی در هفته گذشته با رشد خیره کننده همراه شد، بعد از اعلام افزایش نرخ بهره در روز پنجشنبه انس طلا تا ناحیه ۱۶۱۴ ریزشی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، طلا در بازار جهانی در معاملات امروز با رشد خیره کننده 3 درصدی همراه شد.
جردن باروز شب گذشته (جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود.
رفتار‌های پرسش‌برانگیز گزارشگر اعزامی برنامه «دایره طلایی» به رقابت‌های جهانی کشتی، همزمان با آغاز این رقابت‌ها واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.
با افزایش نرخ طلاق در بسیاری از کشورها، هرساله میلیون‌ها کودک در سراسر جهان با اختلالات ارتباطی خانوادگی مواجه می‌شوند. تجربه این شرایط احتمالاً اثرات روحی قابل‌توجهی را برای کودکان به همراه خواهد داشت، اما طلاق نه‌ تنها برای کودکان بلکه برای والدی که باید دوری فرزندش باید تحمل کند، آسیب‌زا است.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان می‌گوید که سال گذشته برای تأمین هزینه‌ها همراه با مربی‌اش بنایی می‌کرده است.
رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ بلغارستان با نتایج بسیار درخشانی برای کاروان کشتی ایران همراه بود و تا حدی خیال متولیان این رشته المپیکی را برای آینده طلایی این پشتوانه‌ها آسوده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ