دلار از سال ۹۷ شروع به رشد کرده که علل مختلفی دارد، اما ضریب رشد دلار در سال اخیر کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت عصر چهارشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی تهران به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
مدیر گروه بودجه مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی یادداشتی وجود نمودارهای حسابداری را حیاتی دانست.
گزارش وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شد که بر این اساس بیشترین شکایت مردمی از ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه بوده است.
بیش از یک میلیون بازدید در ایام نوروز ۱۴۰۲ از کاخ‌موزه‌ها و موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد انجام گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
نمودار بالای جدول در ۵ لیگ معتبر اروپایی قبل فیفادی
جدیدترین یافته های شاخص نیچر (Nature INDEX) در سال ۲۰۲۲ نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران با توجه به مقالات علمی و مقالات منتشر شده در مجلات برجسته در رتبه ۳۰ ام دنیا ایستاده است.
انتقادات شدید عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی از عملکرد اقتصادی دولت ادامه دارد.
بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه که اولین روز معاملات فصل زمستان بود، با رشد قابل‌توجه قیمت‌ها و در نهایت نماگر‌های بازار همراه بود. به طوری که شاخص کل بورس روز گذشته ۷۹/ ۲‌درصد افزایش یافت و تا ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸‌هزار واحد صعود کرد. علاوه بر این شاخص هموزن با رشد ۳۷/ ۲ درصدی رنگ سبز را از آن خود کرد.
شاید ترامپ نقطه اوج قطبی شدن سیاسی ایالات متحده بود و بالاخره تب ایجاد شده آغاز به کاهش کرد و با این وجود، سناریوی محتمل‌تر آن است که حتی اگر نفوذ ترامپ در سیاست امریکا در سال آینده کاهش یابد نیز امریکایی‌ها کماکان خود را در فضای سیاسی مشابه آن چه پیش از اعلام نامزدی‌اش در سال ۲۰۱۶ وجود داشت خواهند دید .
نمودار کامل شده جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
نمودار جام جهانی قطر با صعود آرژانتین به فینال
کرواسی با آرژانتین و فرانسه با مراکش برای رسیدن به فینال جام بیست‌ودوم جدال خواهند کرد؛ دیدارهایی که در مخیله هواداران فوتبال نمی‌گنجید.
نمودار جام‌جهانی قطر بعداز صعود آرژانتین و کرواسی
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
برای اولین بار در تاریخ، سه نماینده آسیا در مرحله حذفی حضور خواهند داشت.
کمتر کسی تصور می‌کرد آلمان و بلژیک در نمودار مرحله حذفی جام جهانی قرار نگیرند.
نمودار مرحله حذفی جام جهانی قطر تا فینال
محمدتقی حسینی‌طباطبایی، فوق‌تخصص نفرولوژی کودکان و رئیس پیشین دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان گفت: کمبود مواد مغذى مثل آهن، روى، ویتامین آ و… در استان سیستان‌وبلوچستان نگران‌کننده است. این محرومیت در سال‌هاى کرونا و در حال حاضر پس از آن به‌شدت افزایش یافته است، چراکه بیکارى، فقر اقتصادى و فرهنگى، عدم‌آشنایى با بهره‌گیرى از مواد غذایى مفید کم‌قیمت، فقدان آب سالم، گستردگى بیماری‌هاى عفونى، نداشتن مستندات هویتى مثل شناسنامه، فقدان انگیزه براى اصلاح زیرساخت‌ها، شرایط امنیتى استان، فقدان انگیزه حاکمیتى در جهت اصلاح سریع نواقص و… وجود دارد.
سازمان بین المللی کار، نموداری از کشورهای دارای بیشترین تعداد کارمندان دولتی در جهان منتشر کرده است.
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
آمارهای یورواستات نشان می‌دهد تورم نان در اتحادیه اروپا طی یک سال گذشته ۶ برابر شده و قیمت نان در کشورهای عضو این اتحادیه از ۳.۹ درصد تا ۶۵.۵ درصد افزایش یافته است.
مریم شعبان؛ متخصص تغذیه گفت: شاخص توده بدنی یک راهنمای آماری وزن نسبت به قد، و معیار پذیرفته شده اضافه وزن و چاقی است، پزشک کودک شما می‌تواند با استفاده از این شاخص، نمودار رشد و در صورت لزوم، از طریق دیگر آزمایش‌ها مشخص کند که آیا کودک اضافه وزن و مشکلات متعاقب آن را دارد یا خیر.
وزیر امور اقتصادی و دارایی کاهش ۱۹ درصدی ‎تورم دوازده ماهه، آمار رسمی بانک مرکزی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ