نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه وضعیت فعلی واردات خودرو رضایت بخش نیست، توضیحاتی در مورد تاثیر افزایش دو برابری سود بازرگانی خودروهای وارداتی بر قیمت نهایی محصول ارائه کرد.
گندم، برنج، گوشت مرغ و... بازار ناآرامی دارند، کاهش قدرت خرید و افزایش نرخ تورم تولید و فروش آن ها را با مشکلاتی همراه کرده است.
قیمت طلا امروز (چهارشنبه) با توجه به پیشرفت در توافق سقف بدهی ایالات‌متحده و انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو احتمالاً نرخ های بهره را افزایش خواهد داد، کاهش یافت و به سمت اولین کاهش ماهانه خود در سه ماه اخیر حرکت کرد و وضعیت طلا به عنوان پناهگاه امن را کاهش داد.
در حالی مرغ طی هفته‌های گذشته در استان‌های مختلف خبرساز، کمیاب و گران شده است که مسئولان از توزیع مرغ گرم و منجمد برای کنترل بازار خبر می‌دهند، اما همچنان قیمت مرغ چند پا دارد!
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
میرسلیم با اشاره به وضعیت بازار خودرو گفت: میزان تولیدات خودرو به طور طبیعی جوابگوی نیاز‌های کشور هست. اما بسیاری از نیازها، جنبه واقعی ندارد در کشور ما با تورم ۴۰ درصدی مواجه بودیم که موجب شد کسانی که پس اندازی دارند به دنبال این باشند تا سرمایه خود را حفظ کنند؛ بنابراین سرمایه خود را در حوزه طلا، سکه، مسکن و خودرو سرمایه گذاری می‌کنند که باعث افزایش قیمت شده است.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
بخش کشاورزی در هفته جاری با نوسانان قیمتی بازار گوشت آغاز شد. وزارت جهاد کشاورزی بنا دارد با مدیریت بازار کالاهای اساسی مردم دغدغه کمتری در تامین مایحتاج خود در ماه مبارک رمضان داشته باشند.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
رییسی گفت: تامین یارانه نقدی و کالابرگ معادل ۳۶۰ همت دیده شده است. تامین یارانه نان پیش بینی شده است. تولید خودرو مد نظر است و کمبود‌ها با واردات جبران می‌شود. البته اساس کار توجه به تولید خودرو با کیفیت است.
رییسی گفت: تامین یارانه نقدی و کالابرگ معادل ۳۶۰ همت دیده شده است. تامین یارانه نان پیش بینی شده است. تولید خودرو مد نظر است و کمبود‌ها با واردات جبران می‌شود. البته اساس کار توجه به تولید خودرو با کیفیت است.
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
مقام مسئول در وزارت صمت گفت: این یک میلیون دستگاه خودرو به‌قدری زیاد است که از منظر عرضه، بازار اشباع خواهد شد و روش‌هایی همچون قرعه‌کشی و سایر روش‌ها، موضوعیت نخواهد داشت و به‌سمتی حرکت خواهیم کرد که شرکت‌ها، خود عرضه‌کننده محصولات باشند.
در حال حاضر باتوجه به تعداد خودرو‌هایی که تولید می‌شود و با رشدی که اشاره شد، پیش‌بینی این است که طی شش ماه پیش‌رو، حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود. همچنین طی این مدت مقرر شده که ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو هم وارد شود.
اعرابی معاون بازرگانی سازمان میوه و میادین تربار تهران گفت: تقاضای خرید مرغ گرم در بازار مشابه روزهای گذشته افزایش یافته است.
رئیس اسبق اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش قیمت دلار و رسیدن آن به سطح ۴۰ هزار تومان، آیا شاهد سکه ۲۰ میلیون تومانی نیز خواهیم بود، پاسخ داد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در بازار ارز وجود دارد، به نظر بنده بانک مرکزی بازار را مدیریت خواهد کرد و به نظر نمی‌رسد تا شب عید دلار بخواهد ۴۰ هزار تومان شود، در چنین حالتی سکه نیز به نرخ ۲۰ میلیون تومان به اعتقاد بنده نخواهد رسید، از سویی در کوتاه مدت نیز بنظرم با توجه به وضعیتی که وجود دارد به نظر می‌رسد، قیمت سکه در همین محدوده‌های قیمتی حفظ خواهد شد
طلای جهانی که دیروز را با وضعیت صعودی آغاز کرده بود امروز به حالت ریزشی به کار خود ادامه می دهد.
قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.
محمدولی با اشاره به اینکه طلا و سکه تا پایان سال با افزایش مواجه می‌شوند، گفت: این ثبات نسبی قیمت نیز از آن جا نشات می‌گیرد که خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و نه اینکه در اقتصاد کشور اتفاقی رخ داده که باعث ثبات قیمت‌ها شده است، بنابراین به مرور باید منتظر این باشیم که تا شب عید قیمت‌ها با شیب ملایم با رشد قیمت روبرو باشد.
امروز مطالبی همچون خبر مهم برای وضعیت سهام عدالت متوفیان، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، جهش ۱۲۴ درصدی درآمد برای این نماد، کدام نماد بورسی وضعیت بهتری داشته است؟، پرونده یک بانک به هیئت انتظامی رفت، قیمت طلا افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه فراوانی کالا داریم اما تقاضا کاهش یافته و رکود سنگین است، توضیحاتی را در مورد قیمت برنج ارائه کرد.
همیشه یکی از جذابیت‌های بازار سرمایه نگاه آماری به حرکت و روند بازار بوده. بر همین اساس سنا متناسب با ماه پایانی سال، به فراز و فرود شاخص کل در ماه آخر سال و همچنین سال اول دوره‌های نخست ریاست‌جمهوری انداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ