شاخص کل بورس تهران در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر رشد کرد و طی روز چهارشنبه ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و شاخص هم‌وزن نیز بازدهی مثبت ۰.۱۹ درصدی را به ثبت رساند تا روند صعودی بازار تداوم یابد. آیا امروز شنبه ۱۴ آبان ماه نیز این روند ادامه دار است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۸۶۳ واحد ریزش کرد و به سطح یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته باز هم شاخص منفی می‌شود؟
در معاملات روز دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۹ هزار و ۱۲۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۵ واحد رسید. فردا هم این روند صعودی ادامه دار خواهد بود؟
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با اینکه نیمه اول را با افت به پایان برد؛ اما کمی در نیمه دوم اوضاع متفاوت‌تر شد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ نزولی یا صعودی؟
در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در مسیر سبزرنگی قرار گرفت و در نهایت شاخص افت حدود یک هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد تا ترمز افت روز قبل کشیده شود.
بازار سهام امروز از ابتدا با فشار فروش سنگین همراه شد و این فشار فروش تا انتهای معاملات ادامه‌دار شد و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۴۷ هزار واحدی همراه شد و شاخص باری دیگر کانال ۲ میلیون واحدی را از دست داد. فردا می‌تواند کانال ۲ میلیون واحدی را پس بگیرد؟
در معاملات امروز شنبه چهاردهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳۹ هزار و ۳۸۴ واحد رشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحد رسید. فردا شاخص کل چه عددی را خواهد دید؟
در معاملات روز یکشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۸ هزار و ۷۷۰ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۶۱ واحد پایین آمد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
بورس تهران برای دومین روز متوالی توانست که در مدار مثبت حرکت کند و رنگ سبزی را بر نقشه معاملاتی خود به نمایش بگذارد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
در جریان معاملات امروز در بازار بورس تهران شاخص کل بورس با افت بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا در نهایت به محدوده ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار واحدی برسد. فردا این کانا هم از دست می رود یا بازار صعودی خواهد شد؟
شاخص کل بورس طی معاملات امروز در حالی که ابتدا در محدوده منفی قرار داشت، کار خود را با یک افزایش ۰.۳ درصدی به کار خود پایان داد و در محدوده ۲.۱۹۶ میلیون واحدی ایستاد. فردا بازار نزولی خواهد شد؟
بازار بورس تهران در اولین روز تابستانی با رویه منفی کار را آغاز کرد و شاخص بورس تهران با افت بیش از ۱۱ هزار واحدی همچنان در محدوده‌های ۲.۱۶۰ میلیون واحدی ایستاده است. امروز باز هم بازار نزولی خواهد بود؟
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۶ هزار و ۸۵۳ واحد افت کرد و شاخص کل به فاصله ۸ هزار واحدی سقوط به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رسید. آیا فردا به این کانال نزول خواهد کرد یا تغییر مسیر می‌دهد؟
طی هفته جاری شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۳ درصدی همراه بود و شاخص هم‌وزن نیز بیش از ۳.۵ درصد از ارتفاع خود را از دست داد و کاهش ارزش معاملات خرد سهام به زیر ۱۰ هزار میلیارد تومان نشان از روز‌های کم‌رمقی در بازار سهام داشت. بازار سرمایه در معاملات امروز و قبل از تعطیلات سبزپوش می‌شود؟
در معاملات روز شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحد پایین آمد. شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۴ هزار و ۱۱۲ واحدی در رقم ۷۶۰ هزار و ۹۷۴ واحدی ایستاد. امروز در آخرین روز اردیبهشت ماه شاخص کل باز هم منفی خواهد شد؟
در معاملات امروز شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۰ هزار و ۵۵۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۳۴ واحد بالا آمد. فردا بازار باز هم صعودی خواهد بود؟
بورس تهران در روز ابتدایی هفته اول با رشد ۷۳ هزار و ۴۳۸ واحدی معادل ۳.۱ درصدی رو‌به‌رو شد و شاخص کل در پایان معاملات شنبه در سطح دو میلیون ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص بورس فردا سبز است یا قرمز؟
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و در حالی که شروع سرخ رنگی داشت، رشد ۰.۸۷ درصدی را در پایان بازار به ثبت رساند. بورس امروز شنبه چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس روز چهارشنبه نسبت به روز کاری قبل ۳ هزار و ۱۴۹ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. بورس امروز شنبه ۲۸ آبان ماه چگونه خواهد بود؟ صعود یا نزول؟
امروز مطالبی همچون حرکت دارایی‎‌ها از بورس به بازار ارز و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۱۴ آبان، پیش بینی قیمت دلار، خبری مهم برای سهامداران کگل، پیش‌بینی بورس شنبه ۱۴ آبان | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران پالایش و دارایکم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون حرکت دارایی‎‌ها از بورس به بازار ارز و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۱۴ آبان، پیش بینی قیمت دلار، خبری مهم برای سهامداران کگل، پیش‌بینی بورس شنبه ۱۴ آبان | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران پالایش و دارایکم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس تهران در روز سه‌شنبه به روند نزولی خود ادامه داد و شاهد روند معاملاتی کم‌حجم و بدون نوسان بودیم. نماگرهای اصلی بازار با کاهش نسبت به روز کاری قبل از آن مواجه شدند. حال با در نظر گرفتن این شرایط در این مطلب به پیش‌بینی بورس امروز خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ