مطالعات نشان می‌دهد که در صورت تداوم روند گرم شدن کره زمین، احتمال پیامد‌های آب‌وهوایی فاجعه‌بار به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
محمد صالح پالیزبان کماندار ملی پوش ایران، در جریان مرحله سوم کاپ آسیا رکورد بین المللی کامپوند ایران را بعد از ٩ سال شکست.
سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
پی‌اس‌جی یک رکورد جدید برجا گذاشته است: این تیم تقریبا دو سال است که در صدر جدول لیگ فرانسه ایستاده و از جایش تکان نخورده است.
باشگاه مس رفسنجان در سومین سال حضور خود در لیگ برتر فوتبال کشور موفق به ثبت رکورد امتیاز جدیدی شد.
تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در سال جدید با رکورد فوق‌العاده‌ای که ثبت کرده توانسته از شانس بالایی برای فتح دو جام برخوردار باشد.
پنج بازی و پنج برد؛ این رکورد ویژه پرسپوليس در سال جدید است و یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد در جام حذفی این رکوردش دست بخورد.
رشت- معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با صعودی چشمگیر به مرز ۲ میلیون واحد رسید .
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور می‌گوید: نرخ رشد جمعیت وقتی منفی شود، کاهش جمعیت را خواهیم داشت. الان کاهش نرخ رشد جمعیت را داریم. همان‌طور که گفتم، نرخ رشد ما رکورد هفت‌دهم درصدی را ثبت کرده و حدود سال ۱۴۱۵ نرخ رشد جمعیت در ایران به صفر درصد می‌رسد و از سال ۱۴۲۰ به بعد این نرخ منفی می‌شود و کاهش جمعیت از آن سال‌ها آغاز خواهد شد. اما الان شاهد کاهش نرخ رشد هستیم، نه کاهش جمعیت کل کشور.
مصرف آب پایتخت‌نشینان در روزهای پایانی هفته در اسفندماه به مرز ۵۲ هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه رسیده، این میزان مصرف هم‌اندازه اوج مصرف لحظه‌ای آب در روزهای گرم سال است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید 420 هزار و 601 دستگاه خودرو توانست از تولید سالیانه در چهار سال اخیر خود عبور کند.
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان به ۸ هزار و ۱۲ رسید.
سایپاپرس در آذرماه سال جاری توانست با تولید یک میلیون 871 هزار قطعه و مجموعه، برای دومین بار در سال جاری رکورد 5 سال خود را بشکند.
در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بین‌المللی رقم خورد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
مدیرروابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی جدید تحقق یافت که این افزایش تولید همسو با افزایش بهره وری است.
روز گذشته سالگرد قهرمانی فرهاد مجیدی به همراه العین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در شهریور ماه اتفاق مهمی رخ می‌دهد و پس از ۸ سال امسال از رکود مسکن خارج می‌شویم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!/ پایان مرگبار یک شراکت ناکام/ مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!/ بازداشت سارقان میلیاردی خانه های کرج/ قاتل فراری در کمتر از یک هفته دستگیر شد/ پرداخت دیه اوان قتل شاگرد مغازه/ ماجرای خودروهای سرقتی که دود می شدند!/ ردپای صاحب رستوران در قتل مرد تاجر
فصیحی موفق شد در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر در ترکیه با ثبت حد نصاب ۱۱.۴۴ثانیه ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی ایران را یک صدم‌ثانیه ارتقاء دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ