رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی در جلسه دوره ای هم اندیشی با اقتصادانان از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن هستیم.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز با روند کاهشی همراه شده است و سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
در هفته‌ای که گذشت قیمت مسکن رونده کاهشی داشت.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت مسکن در تهران روزانه روند کاهشی پیدا کرده است تا جایی که برخی از خانه ها هر روز تا ۲۰۰ میلیون تومان از قیمتش کاسته می شود.
در هفته گذشت نمایندگان مجلس طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کردند و از سوی دیگر قیمت مسکن روند کاهشی پیدا کرد.
بررسی بازار نشان می دهد که قیمت خودرو نسبت به ۴ روز پیش با کاهش محسوسی مواجه شده است؛ به طوریکه در خودروهای داخلی شاهد کاهش میانگین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمتها هستیم.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
بازار آهن‌آلات به روند کاهشی قیمت که از حدود ۱۰ روز قبل آغاز شده ادامه داد و امروز تیرآهن و میلگرد در واکنش به افت قیمت ارز و طلا بین ۸ تا ۱۰ درصد ارزان‌تر شد.
با توجه به کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد که از اواسط ظهر امروز شروع شد، قیمت سکه و طلا نیز به تبع آن روند کاهشی به خود گرفته است.
اوراق تسهیلات مسکن نسبت به هفته گذشته روند کاهشی پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه و طلا روند کاهشی به خود گرفته و امروز نسبت به دیروز قیمت سکه طرح قدیم یک میلیون تومان کاهش یافته است.
در بازار توافقی ارز، قیمت دلار و یورو با نوسان کاهشی همراه بودند. این در حالی است که روند عرضه ارز بیش از تقاضا در بازار است.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
قیمت سبد نفتی اوپک روز گذشه به روند کاهشی خود ادامه داد و به ۹۵ دلار و ۱۱ سنت رسید.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.
قیمت مرغ در ادامه روند نزولی خود به حدود ۴٨ هزار تومان در بازار رسیده در حالی که نرخ مصوب آن ۶٠ هزار تومان است.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی
در پی ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع مطالبات برخی از داروخانه‌ها از تامین اجتماعی، بدهی میلیاردی به یک داروخانه در تهران پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ