سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ گرد و خاک در نواحی غربی کشور طی روز جاری و تداوم روند افزایش دما تا فردا پیش بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفوذ گردوخاک به خراسان رضوی شعاع دید در اکثر شهرهای استان را به شدت کاهش داد به طوری که هم اکنون میزان دید افقی در مشهد حدود ۱۰۰۰ متر است.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ و ماندگاری توده گردوخاک در این استان تا روز دوشنبه ۲ مرداد هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ توده گردوخاک به استان، وقوع توفان لحظه‌ای و فعال شدن کانون‌های گردوغبار داخلی طی ۵ روز پیش رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش سرعت باد، نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش سرعت باد و نفوذ گردوخاک از کشور همسایه به ۶ استان اعلام کرد: هفته آینده، گرم‌ترین هفته تیرماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ گرد و غبار از کشورهای همسایه به ۶ استان در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ تیر) هشدار داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز درباره ورود توده گردوخاک به استان از عصر امروز و ماندگاری آن طی ۴۸ ساعت پیش رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
برای فردا و روز یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیر) در ارتفاعات شمالی استان، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می‌خواهیم در صورت در محیط باز تردد نکنند.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ توده گردوخاک به استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد و نفوذ گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی استان‌ها و نفوذ توده هوای خنک و کاهش دما خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و وزش باد در برخی استان‌ها، نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه و در پی آن گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور خبر داد.
یک فناوری جدید ضد گرد و غبار می‌تواند مشکل نفوذ گرد و غبار مخرب ماه به فضاپیما‌ها و آسیب آن به لباس فضانوردان و بسیاری از مشکلات دیگر مرتبط با گرد و غبار‌های فضایی و زمینی را حل کند.
سبزه‌زاری افزود: به دلیل شکل‌گیری توده گرد و خاک روی کشور عراق و نفوذ گرد و غبار از عصر امروز به استان خوزستان به ویژه در نواحی شمال غربی، غربی، جنوب غربی و بخش‌های از مرکز افت کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
نفوذ گرد و خاک از استان‌های مجاور به تهران
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار در ۱۷ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور درباره تداوم بادهای ۱۲۰ روزه، افزایش شیو فشاری و نفوذ گردو غبار و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هشدارزردرنگ صادر کرد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ