رضا امیدی، جامعه‌شناس گفت: میزان اعتبارات آموزش‌وپرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵/۱۳ برابر شده است. یعنی از حدود ۱۰۲ میلیارد تومان به یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان رسیده است. بر اساس اطلاعات سازمان برنامه و بودجه، ۹۳ درصد از این مبلغ برای تامین و روزآمد کردن کتاب‌های درسی پیش‌بینی شده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان محاسبات گفت: دیوان محاسبات به دنبال این است که در مولدسازی شفافیت و رقابت پذیری وجود داشته باشد و مولدسازی واقعی صورت گیرد.
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.
قالیباف با ابراز تأسف از اینکه نوع نظارت در برخی دستگاه‌های نظارتی باعث شده شجاعت از مدیران گرفته شود و از ظرفیت‌ها استفاده نشود، تصریح کرد: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده و لذا می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود تا مشکلات کشور زودتر برطرف شود البته که این مولدسازی‌ها صرفاً برای دارایی‌های غیرمنقول و غیرنیاز است و شامل سهام در بورس نمی‌شود.
برخی رسانه‌ها از ورود سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان به مولداوی خبر داده و اعلام کردند که احتمال امضای توافقنامه صلح در این دیدار وجود دارد.
سمنان- معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات مولد سازی و املاک مازاد آموزش و پرورش، اجرای یک هزار و ۶۰۰ پروژه در سال جاری پیشنهاد شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری گفت: وجود یک نظام تامین مالی نوآورانه و منسجم نیاز اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری است.
صدراعظم آلمان امروز با سران رومانی و مولداوی به منظور رایزنی برای کمک به اوکراین در بخارست دیدار کرد.
اصفهان- مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی وزارت آموزش و پرورش گفت: مولدسازی به معنای فروش نیست و باید با استفاده حداکثری از آن، زمینه رسیدن به درآمد پایدار را فراهم کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد می‌کنم دولت در زمینه مولد سازی رویکرد صرف هزینه طی پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد من این است دولت برای اینکه به مولدسازی در ظرفیت شهر وارد شود رویکرد صرف هزینه در پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مردم همه شهرها و روستاها باید بدانند که کدام املاک در مسیر مولدسازی و کدام طرح‌ها در مسیر تکمیل قرار می‌گیرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش صرفاً از فروش اموال دولتی انجام و به هیچ عنوان مدارس احداثی خیرین در این طرح فروخته نخواهد شد.
مسئول مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش طی توئیتی اعلام کرد که مدارس خیر ساز در لیست مولدسازی قرار ندارد .
پیش از اینکه به علت پشت پرده شروع کار واگذاری املاک دولتی با دو وزارتخانه مذکور پرداخته شود، باید تبعات این اقدام دولت مورد توجه قرار گیرد.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره نظر شورای نگهبان نسبت به مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت گفت: این مصوبه سران قوا است که به تایید رهبری رسیده، مبنای قانونی دارد و فرایند قانونی را طی کرده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از شروع پروژه مولد سازی درایی های مازاد دولت در دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش خبر داد
نماینده مردم شازند گفت: تمام مجوز‌های پتروشیمی الوند با رانت و تهدید و تطیمع اخذ شد؛ از تیر ۹۹ که یک آجر هم بنا نشده بود مسئله پیگیری شد، اما به دلیل اینکه معاون اول رئیس جمهوری وقت حامی این صنعت بود، ساخت‌وساز را شروع کردند.
این نماینده مجلس گفت: آقای رئیس؛ شما دقیقا بفرمایید کجای این دایره قدرتمند و مطمئن قرار گرفته‌اید که به عنوان یک عضو از شورای هماهنگی اقتصادی وارد چنین تصمیم گیری می‌شوید. یا آقای مخبر از کدام پشتوانه نامرئی قدرت بهره می‌برد که صاحب چنین شکوه و عظمتی برای ثروت‌های ملی کشور می‌شود.
این نماینده مجلس گفت: آقای رئیس؛ شما دقیقا بفرمایید کجای این دایره قدرتمند و مطمئن قرار گرفته‌اید که به عنوان یک عضو از شورای هماهنگی اقتصادی وارد چنین تصمیم گیری می‌شوید. یا آقای مخبر از کدام پشتوانه نامرئی قدرت بهره می‌برد که صاحب چنین شکوه و عظمتی برای ثروت‌های ملی کشور می‌شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی اعضای هیئت ۷ نفره مولدسازی اموال و دارایی های دولت را نام برده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی اعضای هیئت ۷ نفره مولدسازی اموال و دارایی های دولت را نام برده است.
رئیس جمهور همه دستگاه‌های دولتی را مکلف کرد در زمینه تهیه فهرست اموال مازاد و دارایی‌های غیرمولد خود و برنامه‌ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی‌ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل کنند.
کریستیانو رونالدو در دیدار منچستریونایتد و شریف مولداوی از روی نقطه پنالتی برای یونایتد گلزنی کرد تا اولین گل او در لیگ اروپا به ثمر برسد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شریف مولداوی در یک مصاحبه شرکت کرد و درباره ترکیب شیاطین سرخ در این مسابقه توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ