عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد می‌کنم دولت در زمینه مولد سازی رویکرد صرف هزینه طی پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به انجام ۹۴۰ عملیات امدادی، از امدادرسانی به ۲۰۰۵ نفر، در هفته گذشته خبر داد.
با اعلام رسمی AFC، برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، به صورت رسمی از دستور کار خارج شد و بازی‌های باشگاهی در سه سطح و با سبک جدیدی برگزار می‌شوند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته در ۴۲ ماموریت امدادی حضور داشته‌ایم، گفت: از بین امدادرسانی‌ها عملیات رهاسازی برای دو جان باخته سوانح رانندگی انجام شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، قاچاقچی مواد مخدر و کشف محموله قاچاق از جمله آن ها است.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای انجام کشت قراردادی در سطح ۴۵۴ هزار و ۸۹۰ هکتار در سال زراعی آینده در آذربایجان شرقی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۴۹۷ هزار ویزیت برای حجاج ایرانی در عربستان ارائه شده است.
رئیس دیوان محاسبات گفت: دیوان محاسبات به دنبال این است که در مولدسازی شفافیت و رقابت پذیری وجود داشته باشد و مولدسازی واقعی صورت گیرد.
براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد.
خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌ها از اعلام اموال مازاد خودداری می‌کنند؛ اخیرا به بانک‌ها درباره فروش اموال مازاد نامه زدیم. دستگاه‌های نظارتی مانع انجام مولدسازی نیستند.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد من این است دولت برای اینکه به مولدسازی در ظرفیت شهر وارد شود رویکرد صرف هزینه در پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش صرفاً از فروش اموال دولتی انجام و به هیچ عنوان مدارس احداثی خیرین در این طرح فروخته نخواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای مولدسازی اردوگاه شهید باهنر تهران نداریم و هیچ اقدامی هم در این حوزه درباره این اردوگاه انجام نشده است؛ بنابراین گزارش امروز چند کانال خبری مدعی شدند که اردوگاه شهید باهنر تهران در فهرست املاک و اموالی که در قالب طرح مولدسازی از سوی دولت برای فروش گذاشته شده‌اند، قرار گرفته و قرار است امیر قطر در قالب مولدسازی، این اردوگاه را خریداری کند.
اگر مجرم یا مدعی علیه در نظام کاپیتولاسیون از جلب به دادگاه محلی معاف بود، لااقل طبق قوانین کشور خودش محاکمه می‌شد و در اینجا پرسش این است که قائل شدن چتر مصونیت قضایی به عنوان حمایت از برخی «اتباع ایران» در خاک ایران، حمایت در مقابل بی‌قانونی کدام کشور است؟ و رسیدگی به دعاوی علیه او توسط کدام کنسول و طبق قانون چه کشوری انجام می‌شود؟
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی گفت: قالیباف در این جلسه بیان کرد که مطالبه مقام معظم رهبری این بود که برای رفع مشکلات اقتصادی لازم است خصوصی سازی انجام شود و ایشان این موضوع را به شورای هماهنگی سران قوا تکلیف کردند و لازم است وزارتخانه‌ها نیز همراهی کنند.
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی گفت: قالیباف در این جلسه بیان کرد که مطالبه مقام معظم رهبری این بود که برای رفع مشکلات اقتصادی لازم است خصوصی سازی انجام شود و ایشان این موضوع را به شورای هماهنگی سران قوا تکلیف کردند و لازم است وزارتخانه‌ها نیز همراهی کنند.
صادق زیباکلام ضمن انتقاد از شورای عالی سران قوا و مصوبه مولدسازی، می گوید در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
در مصوبه مولدسازی دارایی‌ها نه‌تن‌ها برای گروه هفت‌نفره هیئت مولدسازی مصونیت قضایی و منع تعقیب صادر شده، بلکه اگر فردی اعم از نمایندگان و یا مسئولان دستگاه‌های نظارتی وارد موضوع مولدسازی شده و آن را رصد کند، مجازات خواهد شد. محمدرضا صباغیان‌بافقی نماینده مهریز به تعیین مجازات برای رصدکنندگان مولدسازی دارایی‌ها اشاره کرده و می‌گوید: با کسب درآمد از راه صحیح موافق هستیم. اگر می‌خواهند مولدسازی هم انجام دهند باید شفاف باشد. فروش اموال و دارایی‌های متعلق به مردم در خفا نباید صورت گیرد.
اینکه دولت می‌خواهد با این مصوبه مشکلات مالی خود را حل کند و کسری بودجه را جبران نماید امری قابل درک است و به همین دلیل با اصل مولدسازی مخالفتی وجود ندارد. مخالفت‌ها با موارد خلاف قانون گنجانده شده در این مصوبه است. توصیه خیرخواهانه به دولتمردان اینست که موارد خلاف قانون را از مصوبه مولدسازی حذف نمایند و آن را با قاطعیت و البته با شفافیت و منطبق با قوانین موجود اجرا کنند. با این روش از یکطرف حل مشکل مالی دولت و جبران کسر بودجه میسر خواهد بود و از طرف دیگر کسی نمی‌تواند به مصوبه مولدسازی خدشه‌ای وارد نماید.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۸۵ میلیون ایرانی ناظر اتاق شیشه‌ای مولدسازی هستند، گفت: نیازی به فروش برخی اموال نیست زیرا بسیاری از املاک امکان مولدسازی و تبدیل به واحدهای سرمایه‌گذاری را دارند.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با تصویب و اجرای آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت، کمک بزرگی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی انجام می‌شود.
این اندام واره‌ها می‌توانند به مطالعه تعاملات مغز و چشم در طول رشد جنینی، مدل‌سازی اختلالات مادرزادی شبکیه و تولید انواع سلول‌های شبکیه شخصی سازی شده برای آزمایش‌های دارویی و پیوند عضو کمک کنند.
آنتونی، ستاره جدید منچستریونایتد، که امشب در مقابل شریف مولداوی اولین بازی اروپایی خود را برای شیاطین سرخ انجام می‌دهد می‌گوید برای این بازی هیجان زیادی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ