این نماینده مجلس گفت: آقای رئیس؛ شما دقیقا بفرمایید کجای این دایره قدرتمند و مطمئن قرار گرفته‌اید که به عنوان یک عضو از شورای هماهنگی اقتصادی وارد چنین تصمیم گیری می‌شوید. یا آقای مخبر از کدام پشتوانه نامرئی قدرت بهره می‌برد که صاحب چنین شکوه و عظمتی برای ثروت‌های ملی کشور می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده و رئیس‌جمهور نیز با انجام سفرهای متعدد در بین مردم بوده است؛ اما از نظر بنده اکنون دیگر رئیس‌جمهور باید در اتاق فکر بنشیند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و با توجه به مصوبات سفرهای انجام‌شده برای حل مشکلات کشور تصمیم‌گیری کند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حق مسلم نمایندگان است که بدانند منتخبان آنان در هیئت رئیسه مجلس چگونه تصمیم می‌گیرند و به چه رأی می‌دهند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فاطمی امین در شخصیت حقیقی انسان بسیار خوب و دوست داشتنی و سلامتی هستند منتهی در بحث حقوقی و وزارتی قوی عمل نکرده‌اند، قبلا به ایشان فرصت داده شده، ولی چون خودشان تصمیم گیرنده نیستند نمی‌توانند موفق باشند
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه اکنون چند دستگاه مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام، سران قوا و شورای فضای مجازی به جای مجلس تصمیم می‌گیرند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: فکر می‌کنم هیات رئیسه مجلس اصلا نباید از قانون عدول کند. من اگر عضو هیات رئیسه مجلس باشم، به محض این‌که هر استیضاحی رسید به هیات رئیسه، می گفتم ان را ارجاع دهد به کمیسیون، تا کار در کمیسیون پیش برود. این‌که هیات رئیسه نگه دارد و بعد نسبت به آن تصمیم بگیرد کار درستی نیست. هیات رئیسه نماینده نمایندگان نیست، هیات رئیسه خودش یک عضو از نمایندگان است.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مجلس از تصمیم دولت برای ادامه عفوها و «امتداد وحدت» حمایت می‌کند، این مسیر اتحادآفرین باید امتداد یابد چراکه جامعه ایران امروز به وحدت و همبستگی نیاز دارد.
این نماینده مجلس گفت: آقای رئیس؛ شما دقیقا بفرمایید کجای این دایره قدرتمند و مطمئن قرار گرفته‌اید که به عنوان یک عضو از شورای هماهنگی اقتصادی وارد چنین تصمیم گیری می‌شوید. یا آقای مخبر از کدام پشتوانه نامرئی قدرت بهره می‌برد که صاحب چنین شکوه و عظمتی برای ثروت‌های ملی کشور می‌شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: تصمیم دولت باید تعیین تکلیف نرخ نیمایی در نظام اقتصادی باشد چراکه موضوع بحث نرخ‌هایی که ذیل این نرخ قرار گرفته یکی از مباحث مهم در این حوزه است.
نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا برای ارفاق به زندانیان گفت: هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آنها را خوب کند، تصمیم خوبی است.
شیوا قاسمی پور گفت: الان هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آن‌ها را خوب کند، تصمیم خوبی است. زندانی بالاخره آزاد می‌شود، اما کسانی که جانشان را از دست دادند چه خواهند شد و آن را کجای دلمان باید بگذاریم؟
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین در رابطه با پیگیری مجلس در مورد مساله دانشجویان ممنوع‌الورود، گفت: این موضوعات در اختیار کمیته انضباطی دانشگاه است و بنا نیست که از مجلس کسی در این کار ورود پیدا کند، چون این‌ها آیین‌نامه داخلی دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: حاکمیت باید تصمیم بگیرد که نظام پارلمانی حاکم باشد یا نظام ریاستی. نظام دوپایه در کشور کارآمدی ندارد. انتخاب نمایندگان مردم در پارلمان از سطح شهرستان به سطح استان ارتقا یابد تا سطح تصمیم گیری ملی شود.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز کمیسیون فرهنگی مجلس تصمیم نگرفته است که نماینده‌ای به مسابقات جام جهانی برود.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم علی‌القاعده تصمیم گیری درباره طرح صیانت باید در مجلس می‌شد و نباید آن را دور می‌زدند. البته اعضای شورای عالی فضای مجازی استدلال‌هایی دارند که ما اختیاراتی داریم و می‌توانیم سیاست‌گذاری‌هایی را انجام دهیم.
نماینده اصولگرای یزد گفت: تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟
نماینده اصولگرای یزد گفت: تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟
لاهوتی گفت: مجلس به ماجرای تصویب طرح صیانت ورود نکند به خود هتک حرمت کرده است. امام خمینی (ره) گفتند اگر دیدید مردم درباره موضوعی نظری دارند حتی اگر به ضرر خودشان است بگذارید خودشان تصمیم بگیرند و شما حق ندارید تصمیم دیگری بگیرید که ما باید به این موضوع توجه کنیم.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
یکی از هشت دستور رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت خودروسازی کشور، تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت‌ خودروسازی بود که در راستای تحقق این دستور، روز گذشته آگهی واگذاری ۴۱ درصد سهام سایپا اعلام و منتشر شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه در حال حاضر دارو پیدا نمی‌شود، مشکل از دولت قبل است اما اینکه مشکل واکسن کرونا حل شده، مربوط به دولت فعلی است؟ ارز را اینها گران کردند، دارو در نتیجه اقدامات اینها کمیاب شد، این موارد مربوط به دولت قبل است؛ صادق بودن چیز دیگری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ