برخی رسانه‌ها از ورود سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان به مولداوی خبر داده و اعلام کردند که احتمال امضای توافقنامه صلح در این دیدار وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
رسانه‌ها از ورود رئیس‌جمهور اوکراین به پایتخت کشور لیتوانی به‌منظور شرکت در نشست سران ناتو خبر می‌دهند.
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
زلنسکی خواهان دیدار با رهبر برزیل در حاشیه اجلاس سران G۷ - روزنامه است، اما ریاست جمهوری برزیل هنوز به او پاسخ نداده است.
بشار اسد رییس جمهوری سوریه از سوی «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای شرکت در نشست سران اتحادیه عرب دعوت شده بود، امروز پنجشنبه وارد جده شده و مورد استقبال مقامات دولت ریاض قرار گرفت.
تصاویری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
منابع خبری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده و تقاضا دارم سران قوا به این موضوع ورود کنند.
رئیس‌جمهور در افتتاح مرکز جامع سرطان بیمارستان برکت گفت: فقر با وجود چنین ظرفیت‌های گسترده‌ و نیروی کارآمد، زیبنده کشورمان نیست.
از این پس شورای عالی سران قوا به عنوان رکن مراقب و نظارت کننده بر طرح مولدسازی دارایی‌های دولت عمل خواهد کرد که می‌تواند به شفافیت بیشتر این طرح کمک کند و دغدغه‌ها پیرامون این مسئله را مرتفع سازد.
جمهوری اسلامی نوشت: اگر با قانون، اعم از قانون اساسی یا عادی، مشکل دارید برای تغییر و بهینه سازی آن اقدام کنید نه اینکه آن را دور بزنید و با تصمیم و دستور و فرمان درصدد حل مشکل برآیید. البته روشن است که وجود مشکلات موجود، ربطی به قانون ندارد بلکه از ناتوانی مدیریتی ناشی می‌شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سران طالبان با صراحت می‌گویند، چون در ۲۰ سال گذشته افغانستان تحت اشغال بوده، قطعاً اشغالگران بر افکار عمومی اثر گذاشته‌اند و لذا شرایط مناسب برای انتخابات وجود ندارد.
شماری از سران عرب برای مشارکت در کنفرانس ابوظبی، تحت عنوان نشست مشورتی برادرانه سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، پادشاهی اردن و جمهوری مصر وارد ابوظبی پایتخت امارات شدند.
هر روز پیش بینی‌های جدیدی درباره وضعیت جسمانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وجود دارد. برخی می‌گویند که سرطان خون یا مشکل تیروئید یا بیماری پارکینسون دارد. آخرین شایعات در چهارم ژانویه نیز حاکی از این بود که پوتین رو به موت است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
در حالی که قدرتمندترین و صنعتی ترین کشورهای جهان در بالی اندونزی برای اجلاس سران G20 گردهم آمده‌اند، بانوی اول کشور میزبان در حین ورود به این نشست دچار حادثه شد.
مقامات اندونزی اعلام کردند وزیر خارجه روسیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به این کشور سفر کرده، پس از ورود به جزیره بالی به بیمارستان منتقل شده است.
شایعات در مورد استفاده رئیس جمهور روسیه از بدل خود ابتدا در ماه ژوئیه و پس از ورود این مرد ۶۹ساله به تهران برای شرکت در نشستی با حضور سران آغاز شد. او در تهران بیش از حد معمول رفتاری غیر ماهرانه داشت و بیش از گذشته پر انرژی و پرتحرک بود.
ورود فرمانده کل قوا به مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و سان دیدن از یگان‌های حاضر را مشاهده می‌نمایید.
در راستای پیشنهاد رئیس‌جمهور اوکراین به سران اروپا که مانع ورود شهروندان روسیه به کشورهای اروپایی شوند، وزرای اتحادیه اروپا این موضوع را در هفته‌های آینده بررسی خواهند کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خودرو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خودرو در روزهای آینده بورس است.
مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز یک موج نامیمونی آغاز شده که این القا را به وجود بیاورد که نظام جمهوری اسلامی در حل مشکلات مردم ناکارآمد است، عنوان کرد: اگر ناکامی و ناکارآمدی وجود داشته و یا دارد، مقصر آن انقلاب و نظام اسلامی نیست، بلکه مقصر آن دولت هایی هستند که ارزش ها، اصول و اولویت ها را نادیده می گیرند.
جناب آقای رئیس جمهور، با وجود اختلافات موجود بر سر نسبت دندانپزشک به جمعیت، متاسفانه تمام سناریوهای مطرح شده از سوی نهادهای مختلف نشان دهنده کمبود شدید نسبت دندانپزشک به جمعیت کشور در مقایسه با سرانه سال ۲۰۱۸ کشورهای منطقه و کشورهای پیشرو در نظام سلامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ