نماینده ادوار مجلس با اشاره به سه اقدام ضروری برای تحقق گام دوم انقلاب گفت: کار مهم در گام بعدی انقلاب آن است که توسعه شعاری جای خود را به توسعه عملیاتی بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید فریدونی، پاسداری از طیف گسترده حماسه‌سازان عاشورایی گام دوم انقلاب بود که می‌تواند الگویی شایسته برای جوانان پاک‌سرشت این سرزمین غیرت و شرف محسوب شود.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: معلمان باید توجه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند تا شاهد پیشرفت بیش از پیش کشور باشیم.
رئیس جمهور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان جامع‌ترین نقشه راه در حوزه حکمرانی و سبک زندگی، مبتنی بر منظومه فکری و سیره و سلوک امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب طراحی شده است.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: آرمان‌های جمهوری اسلامی اصیل هستند و مردم فارغ از شرایط، همیشه نسبت به آنها وفادار بودند، راهپیمایی دیروز نشان داد که اصل نظام برای مردم پر طراوت و ارزشمند است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یعنی دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
پژوهشکده شورای نگهبان رقابت یادداشت نویسی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگزار می‌کند.
تربت حیدریه ـ امام جمعه شهرستان تربت حیدریه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی براساس منظومه توحیدی تمدن ساز ابلاغ شده است.
نشست استانی معلمان گام دوم انقلاب اسلامی در اسفند ماه به میزبانی بسیج فرهنگیان و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.
مشهد ـ مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی مسیر رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، چهار سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است؛ اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌ زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، ۴ سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق تمدن نوین اسلامی، تربیت نیروی انسانی است.
مشهد ـ سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، یک سند حکومتی، سیاسی یا دولتی نیست بلکه فرمانی جامع خطاب به تمام مردم ایران است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردمی سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت های بازآرایی نظام حکمرانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد سند تحویل بنیادین باید بعنوان رویکرد اصلی‌ معلمان قرار گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت:تحول در علوم حکمرانی باید در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه حوزه‌های علمیه و سایر مراکز علمی قرار گیرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه بازآرایی مردمی حکمرانی، پیشران تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: تقلیل حکمرانی مردمی به خصوصی سازی، جفا به مردم و انقلاب است.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: شهدای بزرگواری مانند سردار حسین همدانی، قاسم سلیمانی و سایر شهدای مدافع حرم باعث ورود کشور به گام دوم انقلاب شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ