رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردمی سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت های بازآرایی نظام حکمرانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: همان‌طور که در بخش‌های مختلف، با حضور مردم کارها بهتر جلو رفته است، هدف دولت، مردمی سازی برگزاری مراسم اربعین است.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ضمن انتصاب محسن ایروانی به سمت «سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی» پیاده سازی مسـیر هدایت شغلی را هدف سازمان بهزیستی برشمرد.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه اقتصادمان نیازمند مردمی سازی است و این مهم با رودربایستی و تعارف محقق نمی شود بلکه باید هر کاری که انجام می دهیم با مردم تعامل کنیم و آنها در کارها خصوصا حوزه اقتصادی دخیل باشند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با مردمی‌سازی می‌توانیم به یک رشد مداوم و پایدار در کشور برسیم.
رشت- رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر برقراری امنیت زیستی تاکید کرد و گفت: مدیریت منابع طبیعی مردمی سازی می‌شود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مردمی سازی اقتصادی کشور از نگاه رهبری راه نجات اقتصاد و اعتلای کشور است.
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین اعلام کرد: امسال با تلاشی مضاعف در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه سازندگی و رفع محرومیت، در خدمت ملت بزرگ ایران خواهیم‌ بود.
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین اعلام کرد: امسال با تلاشی مضاعف در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه سازندگی و رفع محرومیت، در خدمت ملت بزرگ ایران خواهیم‌ بود.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مدیران برتر دستگاههای اجرایی در حوزه محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: دولت و شهرداری‌ها به تنهایی قادر به نوسازی وسعت بسیار زیاد بافت های فرسوده نیستند و چاره کار، مردمی‌سازی است که این فرایند از دو ماه نیم گذشته آغاز شد
بناب- معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مردمی سازی ورزش خواسته اصلی رئیس جمهور از وزارت ورزش و جوانان است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح مردمی‌سازی حکمرانی در دستورکار قرار گرفت.
سخنگوی دولت گفت: مردمی بودن و مسیری که دولت مردمی آماده سازی کرده است در ادامه راه نیز با جدیت دنبال می‌شود.
مردم امروز از مسئولان، امنیت می خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدار هوشمند در میدان و بازنمایی کامل واقعیت، در افکارعمومی هستیم تا هم بهانه ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرات رفتار داعشی نداشته باشد و معترضین نیز از اسارت فکری رسانه های داعش ساز آزاد شوند.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با تشریح عملکرد کمیته اسکان و تغذیه اربعین حسینی، از برنامه‌ریزی برای تدوین استاندارد و کیفی‌سازی خدمات موکب‌ها خبر داد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از تهیه سند طرح مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی در حوزه محیط زیست خبر داد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه بازآرایی مردمی حکمرانی، پیشران تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: تقلیل حکمرانی مردمی به خصوصی سازی، جفا به مردم و انقلاب است.
قم- معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی سازی اقتصاد است افزود: از جمله اهداف سفرهای استانی دولت نیز تقویت همین اقتصاد مردمی است.
نشست خبری معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد و مسولان این سازمان به خبرنگاران پاسخ دادند.
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. همچنین خبرهای خوبی از مذاکرات برجامی مخابره نشد. سهام دلاری بخریم یا ریالی؟
همه باید در مجلس، دولت و قوه قضائیه بدانیم که در دوران بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای تحول در کشور قرار داریم و دوست و دشمن توجه شان به ایران است، بنابراین باید این تفکر در همه به‌وجود بیاید که در کنار هم بتوانیم گام های مهمی برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ