فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید فریدونی، پاسداری از طیف گسترده حماسه‌سازان عاشورایی گام دوم انقلاب بود که می‌تواند الگویی شایسته برای جوانان پاک‌سرشت این سرزمین غیرت و شرف محسوب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، ستوان سوم «سعید پویان» در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسیر نورانی بود که دشمنان نمی‌توانستند او را تحمل کنند.
فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی برای نسل جوان ما ثابت کرد که راه پیشرفت با التزام به مسائل دینی در تضاد نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی برای نسل جوان ما ثابت کرد که راه پیشرفت با التزام به مسائل دینی در تضاد نیست.
رئیس جمهور گفت: شهید بهشتی تحت تأثیر جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها قرار نمی‌گرفت و از محور عدالت خارج نشد، ولو ممکن بود به ظاهر در تشکل‌هایی باشد اما روحیه منصفانه‌ای داشت.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل درباره شورش گروه واگنر در روسیه می گوید: به گمان من ارتش روسیه در جنگ علیه واگنرها با علاقه و حرارت بیشتری نسبت به جنگ با اوکراینی ها خواهد جنگید و آن ها را سرکوب خواهد کرد. جشن و سروری که در اوکراین برگزار شده نشان دهنده این است که جنگ اولیه برای واگنر ها چقدر نفرت انگیز بود و چقدر امیدوار هستند که با این شورش شاید آقای پوتین ضعیف شود و یا بساط اش جمع شود.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس شورای اسلامی گفت: منش علمی و عملی توأم با ایمان شهید چمران می‌تواند الگوی نخبگان کشور باشد.
شهردار تهران گفت:صفاتی که قرآن برمی‌شمرد، همان صفاتی است که شهید چمران از آن برخوردار بوده است.
شرح وقایع زندگی، رشادت‌ها و سخنان پربار شهید مصطفی چمران در کتب درسی فارسی پایه هفتم، پیام‌های آسمانی پایه هشتم و تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم و .. منتشر شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید «حمیدرضا الداغی» نمادی از غیرت ملت ایران است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: شهید الداغی در برابر کسانی که می‌خواستند ناموس مردم را به غارت ببرند، ایستاد. این جوان غیرت خود را نشان داد و روح غیرت را بار دیگر در جامعه دمید.
شهید خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۳ در قریب به دو دهه اخیر، سابقه ۶ اعتصاب غذای طولانی را داشته است.
سایت شبکه المیادین با انتشار گزارشی در خصوص زندگی شهید خضر عدنان نوشت که وی ۱۴ بار توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد و هر بار دست به اعتصاب غذا زد اما هرگز از مسیر مقاومت و جهاد خارج نشد.
شیخ خضر عدنان که امروز پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذا به شهادت رسید، در سخنانی توصیه‌ای به یادماندنی به فلسطینیان داشته است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت: این شهید می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جبهه مقاومت، جهان اسلام و جوانان کشورمان باشد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای با تدبیر بود که پیروزی‌های جنگ را مرهون ترکیب مقدس سپاه و ارتش می‌دانست.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهدای ما همچون سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران بزرگ جبهه مقاومت مانند سید محمد حجازی برای اسلام و ایران عزت و اقتدار آفریدند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: روندی که صیاد شیرازی در زندگی داشته، الگویی برای جوانان و آیندگان است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: شهید صیاد شیرازی در پیروزی انقلاب و تثبیت نظام نقش چشمگیری داشت.
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: شهید صیاد شیرازی در پیروزی انقلاب و تثبیت نظام نقش چشمگیری داشت.
فریدون عباسی رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: به صرف هشدار‌ها نمی‌توان، زندگی را تعطیل کرد. همانگونه که به من هم آمدند و گفتند: «شما قرار است ترور شوید.» اگر قرار است من ترور شوم، پس نباید زندگی کنم؟ نباید رفت‌وآمد داشته باشم؟ نباید سخنرانی کنم؟ نباید کلاس بروم؟ نیرو‌های امنیتی باید هر واقعه‌ای را پیش‌بینی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ