نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بسیار مهم و اساسی است و باید مسائل سیاست داخلی و خارجی را مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دنبال کنیم.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: معلمان باید توجه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند تا شاهد پیشرفت بیش از پیش کشور باشیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: «جهاد تبیین»، ارتقاء «بصیرت» و «ژرف اندیشی» بایستی هوشمندانه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
رئیس جمهور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان جامع‌ترین نقشه راه در حوزه حکمرانی و سبک زندگی، مبتنی بر منظومه فکری و سیره و سلوک امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب طراحی شده است.
آیا واردات خودروی مستعمل، پس از گذشت ۴ سالِ بسیار سخت بر صنعت بویژه صنعت خودرو، این علامت را به کشور‌های تحریم‌کننده نمی‌دهد که تحریم‌های ایشان اثر خود را گذاشته و آیا این امر باعث تحقیر ملت ایران برای استفاده از کالای مستعمل ایشان نمی‌شود؟ این امر با کدام یک از اصول عزت و مصلحت، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیۀ گام دوم انقلاب همخوانی دارد. متاسفانه تدابیری چنین سطحی نه تنها مشکلی را از مشکلات مردم حل نخواهد کرد، صنعت و بویژه صنعت خودرو را با مشکلات جدیدی مواجه خواهد نمود.
در بیانیه اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه «اتحادیه اروپا تلاش‌های دیپلماتیک منجر به این گام مهم را تقدیر می‌کند» آمده است: از آنجایی که هم عربستان سعودی و هم ایران برای امنیت منطقه محوری هستند، از سرگیری روابط دوجانبه آن‌ها می‌تواند به ثبات کل منطقه کمک کند.
اگر چه مسوولیت اصلی بن‌بست کنونی متوجه قدرت است، ولی دست منتقدان برای بن‌بست‌شکنی خالی نیست. بیانیه ۱۵ ماده‌ای خاتمی اولین گام عمومی آن است. گام دوم و مهم‌تر این است که نقشه راه اجرایی آن را در فضای عمومی به گفتگو و سپس اجرا گذاشت.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یعنی دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
پژوهشکده شورای نگهبان رقابت یادداشت نویسی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگزار می‌کند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی موثر ترین چهره مبارزه با تروریسم بود و تبیین و تحلیل ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است
تربت حیدریه ـ امام جمعه شهرستان تربت حیدریه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی براساس منظومه توحیدی تمدن ساز ابلاغ شده است.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، چهار سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است؛ اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌ زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، ۴ سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
مشهد ـ سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، یک سند حکومتی، سیاسی یا دولتی نیست بلکه فرمانی جامع خطاب به تمام مردم ایران است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردمی سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت های بازآرایی نظام حکمرانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد سند تحویل بنیادین باید بعنوان رویکرد اصلی‌ معلمان قرار گیرد.
کنعانی افزود: باعث تاسف است که سه کشور اروپایی با این بیانیه نسنجیده، گام در مسیر رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست مذاکرات گذاشته اند و بدیهی است در صورت تداوم چنین رویکردی، باید مسؤلیت نتایج آن را نیز بپذیرند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم است و ذره‌ای کوتاهی و کاهلی از ما بسیجیان پذیرفتنی نیست.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان دارد و از توانمندی های آن ها استفاده می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ