رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه بازآرایی مردمی حکمرانی، پیشران تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: تقلیل حکمرانی مردمی به خصوصی سازی، جفا به مردم و انقلاب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دستور بازگشایی در اصلی پژوهشکده هنرهای سنتی را صادر کرد.
علیرضا ارسطویی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های بهره‌برداری از سد لتیان و به منظور تخلیه بخشی از رسوبات مخزن سد، مطابق روال سال‌های قبل، عملیات فلشینگ و بازگشایی دریچه‌های تخلیه رسوب سد لتیان، در روز دوشنبه مورخ ۱۹ تیر ماه سال جاری انجام خواهد شد.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست علمی پیش‌نیازهای قانون‌گذاری بر هوش مصنوعی، گفت: پیامدهای هوش مصنوعی موجب بازآرایی مدل تعامل مردم و حاکمیت می‌شود.
علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه و حسن زرنگار ابرقویی، سرپرست سفارت ایران در ریاض در مراسم بازگشایی سفارت حضور داشتند.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه و حسن زرنگار ابرقویی، سرپرست سفارت ایران در ریاض در مراسم بازگشایی سفارت حضور داشتند.
سفارت ایران در عربستان به طور رسمی بازگشایی شد.
شش ماه پس از مرگ مردی که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران شناخته می‌شود، مقبره طلایی‌ پله به روی عموم مردم بازگشایی شد.
بعضی گمان کرده‌اند که عربستان سعودی به دلیل فشار چین به برقراری مجدد رابطه متقاعد شده و خودش در وضعیت نیاز نبوده است و از این‌رو معتقدند برای اینکه عربستان به عقب بازنگردد، باید امتیازاتی را برای آن در منطقه در نظر بگیریم! این در حالی است که از یک سو در عالم واقعیت این عربستان بوده که از چین درخواست وساطت در بازگشایی روابط ریاض ـ تهران کرده و از سوی دیگر ما نمی‌توانیم از جیب مردم منطقه چیزی را که متعلق به خودمان نیست، به کسی بدهیم.
شهردار تهران تاکید کرد: در شهر تهران ۲۶ هزار نفر در بارش برف اخیر در صحنه خدمت به مردم بودند و با شن پاشی و تلاش خود معابر بزرگ و در مرحله بعد سایر معابر را بازگشایی کردند. در این میان ۱۶ هزار نفر نیرو‌های فضای سبز و ۱۰۰۰ نفر نیرو‌های شهربان نیز تلاش کردند.
اقتصاد انرژی آمریکا ماجرای انقلاب غیرمنتظره شیل را روایت می‌کند که می تواند جایگاه آمریکا را در جهان متحول و بازارهای انرژی را بازآرایی کند.
مردم امروز از مسئولان، امنیت می خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدار هوشمند در میدان و بازنمایی کامل واقعیت، در افکارعمومی هستیم تا هم بهانه ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرات رفتار داعشی نداشته باشد و معترضین نیز از اسارت فکری رسانه های داعش ساز آزاد شوند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردمی سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت های بازآرایی نظام حکمرانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
یک فعال سیاسی اصللاح‌طلب نوشت: نیم نگاهی به مواضع، کنش‌ها و واکنش‌های صحنه اعتراضی نشان می‌دهد مطالبات معوق که سابقاً صبغه‌ی سیاسی و بعضاً سیاستی داشتند، اینک پوست انداخته‌اند و در شعار‌های غیرجدلی و همه‌شمول مانند «زن، زندگی، آزادی» بازآرایی شده‌اند.
مردم برای بازگشایی مسیر مسدود شده از سوی آشوبگران در تهران به کمک پلیس آمدند که دراین فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده، هر گونه ادعا برای برقراری صلح در یمن را بدون پاسخگویی به مطالبات برحق مردم این کشور، فاقد اعتبار خواند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال ترافیک شدیدی را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم چرا که بعد از دو سال از محدودیت‌های کرونایی مدارس قرار است به صورت حضوری بازگشایی شود و این سبب می‌شود که هم استفاده مردم از حمل و نقل عمومی و هم حمل و نقل شخصی افزایش یابد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین تا نیل به تمامی اهداف ادامه خواهد داشت.
به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی شب گذشته پس از سه روز درگیری به توافقی برای آرام سازی اوضاع دست یافتند و به موجب آن قرار شد گذرگاه های غزه از صبح امروز بازگشایی شود.
با توجه به وضعیت غیرطبیعی اقتصاد کشور، طبیعی به نظر می رسد که بازار سهام رفتاری همانند نوسانات چند روز اخیر را از خود نشان دهد و شاخص های سهام در محدوده فعلی نوسان پیدا ‌کنند.
انسان‌هایی که با پوست در حال ذوب شدن، چهره‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته از خود عکس می‌گیرند، در حالی که در مقابل جهانی در حال سوختن ایستاده‌اند، چیزی است که هوش مصنوعی "دال-ای" (DALL-E) معتقد است آخرین سلفی‌های اینفلوئنسر‌ها در آخرالزمان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ