غذاهای تند شامل فلفل چیلی تازه و خشک بود و فلفل سیاه یا فلفل دلمه‌ای در این تحقیق بررسی نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حداقل ۱۳ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
محققان دریافته‌اند که مصرف ۶ غذای کلیدی می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی خطر بیماری قلبی کاهش دهد. این تحقیق، بر اهمیت میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی تاکید دارد.
جو دوسر یک غذای بسیار کم‌کالری است که مزایای متعددی برای سلامتی دارد. از میان این مزایا می‌توان به بهبود باکتری‌های روده و خواص ضدالتهابی اشاره کرد. فیبر محلول در جو دوسر می‌تواند به کاهش سطح LDL کمک کند. همچنین، وجود آنتی اکسیدانی به نام Avenanthramides نیز می‌تواند به محافظت از سلامت قلب کمک کند. یک فنجان جو دوسر پخته حاوی ۱۵۰ کالری، ۲.۵ گرم چربی، ۲۷ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر و ۵ گرم پروتئین است.
ایجاد یک رژیم سالم و متعادل خوردن انواع غذا‌ها باعث می‌شود که وعده‌های غذایی ما جذاب و خوش طعم باشد. همچنین کلید یک رژیم غذایی سالم و متعادل است، زیرا هر غذا دارای ترکیب منحصر به فردی از مواد مغذی است، هم درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات، پروتئین و چربی) و هم ریز مغذی‌ها (ویتأمین‌ها و مواد معدنی). بشقاب غذای سالم کودک طرحی را ارائه می‌دهد که به ما کمک می‌کند بهترین انتخاب‌های غذایی را داشته باشیم.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
۴۰ اسیر فلسطینی قصد دارند در اعتراض به شرایط خود و اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه «احمد سعدات» دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین دست به اعتصاب غذا زدند.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی ادویه با فلفل قرمز با افزایش خطر زوال عقل مرتبط است.
اعتصاب غذای خضر عدنان یکی از اسرای فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی وارد چهل و نهمین روز خود شد.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که کمیته اضطراری عالی جنبش اسیر به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده که اقدامات اعتراضی خود را شدت بخشیده و اعتصاب غذای نامحدود را آغاز خواهد کرد.
رژیم مصری‌های باستان به موقعیت اجتماعی و ثروت آن‌ها بستگی داشت. نقاشی‌های موجود در مقبره‌ها، رساله‌های پزشکی و باستان شناسی انواع غذا‌ها را برای نجیب‌زادگان و اشراف و فراعنه مصر نشان می‌دهد.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی ادویه با فلفل قرمز با افزایش خطر زوال عقل مرتبط است.
مصرف آب فراوان، خواب کافی، افزودن چاشنی‌های تند به غذا و گنجاندن مقادیر زیادی پروتئین در رژیم غذایی؛ راهکار‌هایی اثبات شده برای افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن هستند.
الگوهای رژیم غذایی التهابی که سرشار از قند، کربوهیدرات های تصفیه شده، چربی های ناسالم و غذاهای فرآوری شده هستند می توانند به اختلال در حافظه و یادگیری کمک کنند و همچنین خطر ابتلا به بیماری هایی مانند آلزایمر و زوال عقل را افزایش دهند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از مسمومیت دهها نظامی این رژیم به علت خوردن غذای مسموم خبر دادند.
ده ها اسیر فلسطینی تصمیم دارند به علت عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به تعهدات خود اعتصاب غذا کنند.
ده ها اسیر فلسطینی در اعتراض به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.
۳۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود برای یازدهمین روز متوالی، ادامه دادند.
۳۰ اسیر فلسطینی برای دهمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را ادامه می دهند.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در اعتراض به اقدامات ظالمانه مسئولان رژیم صهیونیستی از روز پنجشنبه اعتصاب غذای نامحدود خود را شروع می کنند.
چهار اسیر فلسطینی در زندان های اشغالی رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند و خواستار چندین درخواست از جمله پایان بازداشت اداری هستند.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در واکنش به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذای هماهنگ خود را شروع خواهند کرد.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که از اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از ابتدای این هفته شروع می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ