منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از مسمومیت دهها نظامی این رژیم به علت خوردن غذای مسموم خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم موقت صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد انسانی خود روز چهارشنبه یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرد.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
نظامیان صهیونیست در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان به مناطقی در کرانه باختری حمله ور شدند.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
امروز نیز شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن در کرانه باختری را ادامه دادند.
در حالیکه چندی قبل، جوانان لبنانی با شجاعت خود، اقدام به جمع آوری دوربین‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز این کشور کردند، نظامیان صهیونیست شبانه این دوربین‌ها را مجدداً کار گذاشتند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، آسمان و زمین جنین را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند و گزارش‌ها از ادامه این حملات حکایت دارد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، آسمان و زمین جنین را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند و گزارش‌ها از ادامه این حملات حکایت دارد.
شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به منطقه کفر الدیک یورش بردند.
با افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان فلسطین در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را افزایش دهد.
تصاویری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان ابن سینا در جنین واقع در کرانه باختری را مشاهده می‌کنید.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
ارتش رژیم صهیونیستی دستورالعمل جدیدی برای نیروهای خود در نوار مرزی با مصر صادر کرده و از نظامیان خواسته است تا به موانع مرزی نزدیک نشوند.
صدها تن از نیروهای ذخیره نخبه ارتش رژیم اسرائیل می گویند که از روز یکشنبه با آغاز اعتصاب خود،  در پادگان ها حاضر نخواهند شد.
منابع لبنانی از تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان و به پرواز درآمدن بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه هم به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش بردند.
رژیم صهیونیستی که کارنامه ای مملو از قتل عام و جنایات جنگی دارد با ارسال پیام هایی جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و پاپ در ارتباط با موضوع نظامیان اسیر خود در غزه، سعی بر مظلوم نمایی دارد.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین موضع گیری خود درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره اذعان کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین ادعای خود درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است.
رژیم صهیونیستی جنگ سه روزه را به بهانه مقابله با جنبش جهاد اسلامی آغاز کرد، اما با هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی بار دیگر غیر نظامیان را آماج تهاجم وحشیانه خود قرار داد.
وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله خود به نوار غزه به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد کردند.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی توسط نظامیان صهیونیست، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بهای این حماقت خود را خواهد پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ