باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که کمیته اضطراری عالی جنبش اسیر به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده که اقدامات اعتراضی خود را شدت بخشیده و اعتصاب غذای نامحدود را آغاز خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کردند.
موی تای کار قدرتمند لرستانی تیم کشورمان با پیروزی برابر حریف فلسطینی موفق شد به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی تایلند راه پیدا کند.
موی تای کار قدرتمند لرستانی تیم کشورمان با پیروزی برابر حریف فلسطینی موفق شد به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی تایلند راه پیدا کند.
منابع فلسطینی از حرکت جدید اسیران فلسطینی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های اسیران خبر دادند.
وزیر امورخارجه گفت: راهکار مردم‌سالارانه ایران مبنی بر برگزاری رفراندومی با مشارکت همه فلسطینیان بمنظور تشکیل دولت فلسطینی از بحر تا نهر رهیافتی عادلانه برای پایان تراژدی فلسطین است.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نوشت: حمله وحشیانه نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به معتکفان و عبادت کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی، یک بار دیگر خوی جنایت پیشگی و ضدحقوق بشری این رژیم را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.
گروه های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه از توافق میان تهران و ریاض استقبال کردند.
منابع فلسطینی از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشوری در همسایگی ایران با اهداف خاص خبر دادند.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطین اعلام کرد که مسئولان زندان «النقب» با یورش به بخش های مختلف این زندان، به صورت تحریک آمیزی اقدام به بازرسی از اتاق های اسیران فلسطینی کردند.
حماس به شهادت یکی از اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
منابع فلسطینی به شمار اسیران تحت بازداشت موقت در زندانهای رژیم صهیونیستی اشاره کردند.
سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) به رهبری یاسر عرفات در آن برهه زمانی به عنوان رسمی‌ترین گروه مبارز فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد و طبیعتا سفر عرفات به تهران می‌توانست اعلام همبستگی با انقلاب و تبریک پیروزی محبوبیت بیشتری برای یاسر عرفات و سازمان متبوعش داشته باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به ضرب و شتم زنان اسیر فلسطینی در زندان "دامون" واکنش نشان داد و گفت: ضرب و جرح زنان اسیر فلسطینی در زندان "دامون" رژیم صهیونیستی نفرت انگیز است.
سخنگوی وزارت امور خارجه به ضرب و شتم زنان اسیر فلسطینی در زندان «دامون» واکنش نشان داد.
کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در زندان صهیونیستی «مجدو» در شرایط بسیار ناگواری به سر می برند.
باشگاه اسیران فلسطین نسبت به وخامت حال اسیر علی الحروب هشدار دادند.
دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» یک فلسطینی را به اتهام ارتباط با ایران به ۷ سال زندان محکوم کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین احتمال داد که سال آینده حمله جدیدی به نوار غزه صورت گیرد.
فلسطینی‌ های حاضر در قطر حمایت خود را از تیم ملی ایران پیش از بازی مقابل تیم ملی آمریکا اعلام کردند.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در واکنش به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذای هماهنگ خود را شروع خواهند کرد.
۴ نماینده تکواندوی ایران در روز پایانی رقابت‌های تکواندوی کشور‌های اسلامی، برابر رقبای خود صاحب برتری شدند و به مرحله نیمه نهایی رسیدند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ