فرمانده سنتکام برای دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: مرزبانان آسمان کشوردر ارتش و سپاه با ورود بدون مجوز هر پرنده‌ای به حریم هوایی کشور با شدت برخورد می‌کنند و پاسخی کوبنده به هرگونه جسارت دشمن می‌دهند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه ۹ درصد افزایش داشته ایم.
جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع شهادت مرزبانان در سراوان از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۴ نفر از مرتبطین ورود مواد محترقه قاچاق و مواد محترقه پرخطر خبر داد و گفت: حدود ۸۰ تن از این مواد در انبارهای مربوطه شناسایی و توقیف شد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بر لزوم ورود در فاز تهاجمی در جنگ رسانه‌ای تأکید کرد.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
فرمانده هنگ مرزی سراوان از درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار و معاندان مسلح و کشف تعداد ۵۶۳ عدد انواع مهمات جنگی خبر داد.
فرمانده ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در منطقه(سنتکام) برای دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
ورود فرمانده کل قوا به مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و سان دیدن از یگان‌های حاضر را مشاهده می‌نمایید.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گذر موقت برای ورود به کشور عراق فقط تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور ماه اعتبار دارد.
فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری قاچاقچی شمش‌های طلا به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد ریال توسط مرزداران خبر داد.
ریمدان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: در مرز شلمچه هنوز اجازه ورود عزیزان پاکستانی و اتباع افغانستانی توسط کشور عراق داده نشده است.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هنوز مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی از مرزهای زمینی ایران موافقت نکرده اند گفت: زائران پاکستانی به مرز شلمچه مراجعه نکنند و منتظر اخبار تکمیلی باشند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه امروز شاهد پیک خروج از کشور زائران اربعین حسینی بودیم، گفت: زائران با کمترین ایستایی در گیت‌ها از کشور خارج می‌شوند.
فرمانده قرارگاه اربعین گفت: از امروز ورود ماشین‌های شخصی به مهران ممنوع است؛ تمامی ماشین‌ها به پارکینگ اربعین هدایت می‌شوند و مسیر از پارکینگ اربعین به بعد مسدود است.
فرمانده پدافند هوایی ارتش ادعای ورود جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به آسمان ایران را تکذیب کرد.
فرمانده پدافند هوایی ارتش ادعای ورود جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به آسمان ایران را تکذیب کرد.
فرمانده مرزبانی از باز بودن مرزهای زمینی برای ورود به کشور خبر داد و گفت: احتمال بازگشایی تمامی مرزهای زمینی برای خروج از کشور است اما تا ساعات آینده اعلام می‌شود.
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه آمار ورود اتباع خارجی مسلمان به کشور در حال افزایش است، گفت: امیدواریم با آرامشی که در روزهای آینده در عراق برقرار می‌شود مرزها به روز زوار باز شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ