فرمانده پدافند هوایی ارتش ادعای ورود جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به آسمان ایران را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق بررسی‌های انجام شده وجود خودروی بمب‌گذاری شده در دامغان تکذیب می‌شود.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با تکذیب وجود مار غول پیکر در دوبخشر شفت گفت: مار دیده شده، بومی غیرسمی موسوم به مار آبی چلیپر است.
در روز‌های گذشته همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و ورود مسافران به استان مازندران، فیلم‌هایی در این ارتباط مبنی بر گازوئیل پاشی در جاده چالوس در فضای مجازی مخابره شده که مسوولان امر با تکذیب وجود این پدیده در استان، این فیلم کوتاه در حال بازنشر را مربوط به این ایام نمی‌دانند.
کمک داور دیدار نساجی و پرسپولیس شایعات مطرح شده درباره ورود یک پشه به گلوی خود در حین بازی را تکذیب کرد.
در حالی که شایعات زیادی پیرامون نقل و انتقالات تراکتور وجود دارد اما خمس هنوز لیست خود را به باشگاه ارائه نداده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه خود به باشگاه می رود.
دفتر علی لاریجانی با انتشار اطلاعیه‌ای به نقل قول منتشر شده از وی توسط یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
با وجود شایعات ساعت‌های اخیر درباره منصوب شدن تیری آنری به سرمربیگری بلژیک او این شایعات را تکذیب کرد.
سرمربی سپاهان جذب سیاوش یزدانی و جدایی دو بازیکن تیمش را تکذیب کرد و همچنین خواستار ورود VAR به فوتبال ایران شد.
صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرفوری اعلام کرد: خبر ورود غول دریای سرخ به ایران و بارش،۳۰۰ میلیمتر را تکذیب می‌کنیم. در هفته آینده از روز شنبه تا تقریبا سه‌شنبه در هیچ کجای کشور بارندگی نداریم. منبع: خبرفوری
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان ورود یک محموله تسلیحاتی به فرودگاه بیروت که برخی منابع آن را مرتبط با ایران دانسته اند، تکذیب کرد.
در این خصوص هم اکنون خدمات کنسولیِ مورد نیاز ایرانیان مقیم کانادا در چهار مرکز، شامل نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، هاوانا، مکزیکوسیتی و همچنین ستاد کانادا مستقر در میز خدمتِ وزارت امور خارجه در تهران ارائه می‌شود.
با وجود شایعات انگلیسی درباره مذاکرات اخیر کریستیانو رونالدو با بایرن مونیخ یک روزنامه‌نگار برجسته آلمانی این ادعاها را تکذیب کرد.
در پی اعلام ورود چند فروند پهپاد از خاک کوزوو به حریم هوایی صربستان از سوی بلگراد، پریشتینا با صدور بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد.
معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: طبق قوانین ورود موبایل به مدرسه ممنوع است و دانش آموزان باید دستورالعمل‌های مدرسه را رعایت کنند.
محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، در توییتی با تکذیب وجود سلاح‌های ایرانی در جنگ اوکراین نوشت: هدف ‎غرب این است که با این اتهامات، مانع ورود قانونی ایران به بازار جهانی تسلیحات شود.
مشاور رییس سازمان غذا و دارو: در بحث واردات دارو، ورود دارو به کشور طی فرآیند مشخصی و زیر نظر سازمان غذا و دارو انجام می‌شود. داروها یا به صورت ثبتی و از طریق شرکت‌هایی که نماینده رسمی در کشور هستند، وارد می‌شوند یا واردات دارو به صورت فوریتی و در مواقعی که دارویی دچار کمبود شده و نیاز داریم که دارو سریع‌تر وارد بازار شود، انجام می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که باشگاهها می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند.
فرمانده پدافند هوایی ارتش ادعای ورود جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به آسمان ایران را تکذیب کرد.
ورود مقتدی صدر به ایران تکذیب شد.
برخلاف ادعاهای منتشره شیخ دیاباته در ایران حضور ندارد.
یک منبع مطلع ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده‌ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) را تکذیب کرد.
وزارت ورزش و جوانان مذاکره با یک شرکت خارجی برای ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ