وزیر دفاع اوکراین امروز مدعی شد که کشورش چند ماه پس از رسیدن تسلیحات متحدان، آماده حمله خواهد بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام منصوب روسیه در جمهوری کریمه، از سرنگونی یک فروند موشک کروز در نزدیکی شهر «کِرچ» خبر داد.
رسانه‌ها از وقوع چند انفجار در «بردیانسک» واقع در استان «زاپروژیا» و نیز دفع حمله موشکی اوکراین به این شهر خبر می‌دهند.
رئیس جمهور فرانسه بر تعهد خود به حمایت بلندمدت از کی‌یف تاکید و ابراز امیدواری کرد که عملیات تهاجمی ارتش اوکراین موفقیت‌آمیز باشد.
وزیرخارجه آمریکا اعلام کرده است که غرب حمایت خود را از ضد حمله اوکراین چند برابر خواهد کرد.
رسانه‌های اوکراین از وقوع چند انفجار مهیب در مناطق مختلف پایتخت این کشور خبر می‌دهند.
صدراعظم سابق آلمان مدعی است که در دوران صدارتش، برای جلوگیری از وقوع جنگ جاری در اوکراین از هیچ تلاشی دریغ نکرده است!
روز گذشته پرواز استراتژیک دومین نسخه به روز شده جنگنده غولپیکر اتمی روسیه در ماه‌های گذشته در اطراف مواضع ناتو، در میانه جنگ اوکراین باری دیگر به راس اخبار رسانه‌های جهان رفت. چند ماه قبل بود که شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه اعلام کرد که نخستین نسخه بروزرسانی شده بمب‌افکن استراتژیک توپولف تو ۱۶۰ بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز درآمده است.
در چند ماه اخیر نیز موضوع مشارکت ایران در جنگ و همکاری با روسیه، به دستاویزی برای اعمال فشار و تحریم اروپا و آمریکا تبدیل شده است. هر چند هم از ارتباط پیدا کردن جنگ اوکراین به ایران ناراضی باشیم، تا همین لحظه، این موضوع تبعات منفی قابل‌توجهی را بر تهران تحمیل کرده است. اکنون ایران درگیر بزرگ‌ترین جنگ اروپا در تمامی سال‌های بعد از جنگ جهانی دوم شده است.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو راکت انداز ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید جنگ دست‌کم تا ۲ سال آینده ادامه دارد و نباید انتظار داشت که درگیری‌ها طی چند ماه آینده متوقف شود.
دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین، مدعی «کشته شدن شماری از مستشاران ایرانی در شبه‌جزیره کریمه» شد.
ینس استولتنبرگ که در یک کنفرانس امنیتی در برلین حضور داشت گفت پاسخ حملات پهپادی اخیر از سوی روسیه به اوکراین این است که متحدان غربی سامانه‌های پدافند هوایی به اوکراین تحویل بدهند.
برخی رسانه‌ها از حملات پهپادی به مناطق مختلف شهر کی‌یف و حملات موشکی به تأسیسات و زیرساخت‌های برخی شهرهای اوکراین خبر دادند.
برخی رسانه‌ها از شنیده‌شدن دو انفجار بزرگ در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
رئیس جمهوری بلاروس به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و از امکان تحقق صلح در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
تورم اوکراین چند درصد شد؟
بزرگنمایی جنگ اوکراین و رساندن آن به حد رویارویی نظامی و ایدئولوژیک دو جبهه شرق و غرب ، سیاستمداران غربی را وادار ساخته که از هرچه دارند برای پیروزی در این جنگ بهره بگیرند.
وزیر خارجه ترکیه گفت کشورهایی در غرب وجود دارند که خواهان ادامه جنگ اوکراین هستند، از جمله ایالات متحده و برخی دیگر از اعضای ناتو.
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه است.
نشریه نیوزویک به نقل از مقام نظامی آمریکا تخمین زده که ذخایر ارتش اوکراین از موشک‌های آمریکایی ظرف چند ماه آینده تمام می‌شود، و دولت آمریکا باید ارسال این نوع موشک‌هابه اوکراین را کاهش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ