رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پاکسازی و نمک‌پاشی همه شبکه‌های معابر گفت: کندی حرکت به‌دلیل بارش برف و باران وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه علم و دانش در بخش‌های مختلف تعیین کننده است، گفت: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان باید به سمت دانش محوری حرکت کند.
جامعه مدرن امروز ماهیتاً به سیستم‌های خودکار و هوش مصنوعی متکی است. هوش مصنوعی با زندگی روزمره ما عجین شده و هیچ نشانه‌ای از کندی حرکت آن دیده نمی‌شود. درواقع استفاد از روبات‌ها و دستیاران خودکار هر روز رو به افزایش است.
میر حافظ با بر تصریح اینکه اغلب میوه‌ها و سبزی‌ها طبع سرد و غذا‌های با منشأ حیوانی طبع گرم‌تری دارند گفت: برخی افراد طبیعت سرد دارند و با خوردن بیش از حد مواد غذایی سرد مثل ماهی، بدن آن‌ها ضعف می‌کند و دچار سستی مفاصل، کندی حرکت، خواب آلودگی یا کم حوصلگی می‌شود.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
مردم در آغاز دوران استفاده از آسانسور، برای جابجایی بین طبقات، از کندی حرکت آن شکایت داشتند. متخصصان دریافتند که این مشکل از نگاه کردن آن‌ها به دیوار‌های آسانسور ناشی می‌شود که کاری بسیار خسته کننده است. همچنین باعث می‌شود گذر زمان کند به نظر برسد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به کابینه این رژیم در خصوص وخامت اوضاع ارتش هشدار داد.
مشاور امور بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه تأیید کرد کشورش معتقد است که عراق در حال حاضر در مسیر ثبات قرار دارد.
سازمان اطلاعات آمریکا اعلام کرد چین سریع تر از روسیه مشغول توسعه تسلیحات با سرعت مافوق صوت است.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
محمدخانی نوشت: با این حجم گسترده از بارش برف و برودت هوا، کندی حرکت و ترافیک بیش از روز‌های عادی خواهد بود. با این حال تاکنون هیچ مسیری مسدود نیست.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌هایی به رانندگان جهت تردد ایمن در روزهای برفی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌هایی به رانندگان جهت تردد ایمن در روزهای برفی ارائه داد.
ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه کشتی تهران در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، گفت: امیدوارم مسئولان جدید هیات کشتی تهران طرح و برنامه اصولی برای بازگشت کشتی تهران به روزهای اوج خود داشته باشند.
سیستم های مخصوص رصد حرکات که در فیلم های سینمایی مانند آواتار به کاراکترها جان می بخشد، به محققان کمک می کند تا آغاز بیماری هایی را ردیابی کنند که به حرکت کردن فرد آسیب می زند.
رئیس اورژانس کرمان گفت: عصر جمعه ۲۳ دی ماه در تونل سیرچ واقع در محور کرمان-شهداد به دلیل کندی حرکت خودرو‌ها داخل تونل و استنشاق گاز حاصل از احتراق سوخت خودرو ها، ۹ نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.
یک شرکت کننده در نمایشگاه CES۲۰۲۳ مشغول توسعه ایربادی است که با فشردن فک می تواند پخش موسیقی را کنترل کند و قرار است قابلیت های بیشتری به آن بیفزاید.
رئیس جمهور روسیه گفت که غرب تهاجم بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه آغاز کرد تا اقتصاد این کشور را تحت الشعاع قرار دهد، اما محاسبات غرب برای نابودی اقتصاد روسیه محقق نشد.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
مهدی دلبری کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه در صورتی می‌تواند کارساز باشد که چالش‌ در متغییرهای مهم و تاثیرگذار در بازار، رفع بشود. گمان می‌کنم سازمان بورس در این برهه زمانی باید تمرکز و توان خود را صرف رایزنی برای برطرف شدن تصمیمات اشتباه بودجه‌ای کند.
مشهد ـ قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حرکت کند در مسیر انقلاب خود یک انحراف است و باید این مسیر پویا و فعال باشد.
مسئولان تونس در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر انجام مبادلات تجاری میان تونس و تل آویو، تاکید کردند که به ممنوعیت مبادلات تجاری با رژیم صهیونیستی متعهد هستند.
وزیر دفاع سوریه اعلام کرد: سوریه با حمایت از کشورهای دوست به شکل یکنواخت در مسیر پیروزی بر تروریسم و برقراری ثبات به پیش می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ