مشهد ـ قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حرکت کند در مسیر انقلاب خود یک انحراف است و باید این مسیر پویا و فعال باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
اوپرت یکی از آن مناطقی است که با شنیدن نامش و دیدن تصاویرش ممکن است با خودمان بگوییم وای چه بهشتی، کاش اینجا ایران بود و می توانستیم به آن سفر کنیم. منطقه‌ای بین استان سمنان و مازندران با طبیعتی زیبا و خیره کننده. دیواره‌ای از کوه که مسیر حرکت ابرها را سد می کند، این دیواره اوپرت نام دارد. منبع: خبرفوری
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
عربستان سعودی از سال ۲۰۱۶ و با رونمایی از سند چشم‌انداز ۲۰۳۰ در یک مسیر بلند‌‌‌پروازانه قرار گرفته است. تلاش عربستان برای تنوع‌‌‌بخشی به اقتصاد و درآمدهایش به دلیل نوسانات بازار نفت در یک دهه اخیر بوده است. هدف از این پروژه اقتصادی با محوریت محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان بازنگری ساختار اقتصادی است که با تغییر نحوه درآمدزایی پادشاهی، درصدد است تا وابستگی بالا به نفت و اعتیاد به آن را کاهش ‌‌‌داده و به سمت متنوع‌سازی درآمدهای دولت حرکت کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سوی مردمی‌سازی اقتصاد مدتی است در ایران آغاز شده اما این حرکت کند است، البته در این مسیر نباید مردمی‌سازی را با خصولتی‌سازی اشتباه بگیریم.
مشاور امور بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه تأیید کرد کشورش معتقد است که عراق در حال حاضر در مسیر ثبات قرار دارد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون که دولت برای تجارت یا سفر خارجی، به هر اندازه که مردم بخواهند ارز نیمایی در اختیارشان قرار می‌دهد، هرکس فراتر از نیاز برای سفر خارجی یا تجارت، تلاش کند که از طریق خرید دلار، مال‌اندوزی کند و به سود برسد، در مسیر کاهش ارزش پول ملی حرکت کرده است.
اتحادیه اروپا بیش از هر زمانی با چالش مواجه شده است. بسیاری بر این باورند که چه بسا این چالش ها آنچنان گسترش یابند که حتی صحبت از واگرایی بیشتر در اتحادیه اروپا نیز دور از انتظار نباشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال باید بین مربیان تفاوتی قائل نشوند، گفت: سرمربی استقلال زیر ذره بین است و با هر حرکت کوچکی با او برخورد می شود.
ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه کشتی تهران در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، گفت: امیدوارم مسئولان جدید هیات کشتی تهران طرح و برنامه اصولی برای بازگشت کشتی تهران به روزهای اوج خود داشته باشند.
یک شرکت کننده در نمایشگاه CES۲۰۲۳ مشغول توسعه ایربادی است که با فشردن فک می تواند پخش موسیقی را کنترل کند و قرار است قابلیت های بیشتری به آن بیفزاید.
پیروز حناچی، شهردار سابق تهران گفت:معتقدم نباید مسائل کارشناسی را کنار بگذاریم چون تیم قبلی این موضوع را تعقیب می‌کرد. دوستان راضی هستند موتور دوچرخه بنزینی در خطوط دوچرخه حرکت کند اما مسیر دوچرخه را تعقیب نکنند درحالی‌که در دنیا شهرهای معتبر برای توسعه مسیر پیاده و دوچرخه با همدیگر رقابت می‌کنند.
مهدی دلبری کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه در صورتی می‌تواند کارساز باشد که چالش‌ در متغییرهای مهم و تاثیرگذار در بازار، رفع بشود. گمان می‌کنم سازمان بورس در این برهه زمانی باید تمرکز و توان خود را صرف رایزنی برای برطرف شدن تصمیمات اشتباه بودجه‌ای کند.
رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر، از نقش مهم و موثر روایتگری درست و تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی‌های دشمن گفت و افزود: دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است.
کاوشگر دارت ساخته آژانس فضایی آمریکا (ناسا) روز دوشنبه با موفقیت به یک سیارک برخورد کرد (برخورد داده شد) تا آن را از مسیر خود منحرف کند. بدین ترتیب، این کاوشگر با برخورد به سیارک «دیمورفوس» در فاصله ۱۱ میلیون کیلومتری کره زمین، یک مأموریت بی‌سابقه فضایی را انجام داد. سیارک دیمورفوس و مسیر حرکت آن خطری برای کره زمین محسوب نمی‌شود، اما هدف ناسا از این مأموریت، ایجاد آمادگی برای مواقعی است که سیارک‌های بزرگ و خطرناک، در مسیر برخورد با زمین قرار می‌گیرند.
قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.
مسئولان تونس در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر انجام مبادلات تجاری میان تونس و تل آویو، تاکید کردند که به ممنوعیت مبادلات تجاری با رژیم صهیونیستی متعهد هستند.
وزیر دفاع سوریه اعلام کرد: سوریه با حمایت از کشورهای دوست به شکل یکنواخت در مسیر پیروزی بر تروریسم و برقراری ثبات به پیش می رود.
آیت‌الله جنتی، ایران را مملکت علوی، فاطمی، حسنی، حسینی و مهدوی برشمرد و اظهار داشت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت علیه السلام) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.
دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت (ع)) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.
تولاّ، مؤمنان را به سوی نیکیها و نیکان جذب می کند و به مانند نیروی جاذبه ای قوی، خواه ناخواه آنان را در مسیر حق نگاه می دارد. از این روی، مؤمنان با تولاّ هم حرمت نیکان رانگاه می دارند و هم خود را در مسیر آنان قرار می دهند و به سوی حق می روند. و تبرّا آنان را از بدیها و بدها دور می سازد و به مانند نیروی دفع کننده ای خواسته و ناخواسته آنان را از مسیر باطل که علامتش ناپاکان امت هستند، دور می سازد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ