مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با اقدامات ارتش لبنان در مناطق مرزی با اراضی اشغالی، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت اراضی لبنان در نزدیکی این مناطق بمب‌ دودزا پرتاب کردند.
یک خاخام صهیونیست، ترس و وحشت خود را از حمله احتمالی حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در سایه ضعف ارتش این رژیم بیان کرد.
روند تحولات در مرز لبنان با فلسطین اشغالی به گونه‌ای پیش می رود که هر لحظه کوچکترین جرقه می‌تواند اوضاع را به سمت یک جنگ تمام عیار سوق دهد؛ موضوعی که تل آویو به شدت از آن گریزان است.
یک نماینده پارلمان لبنان به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خبرنگاران در مرز لبنان با فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
یک نماینده پارلمان لبنان به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خبرنگاران در مرز لبنان با فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
وزیر امور مهاجران دولت پیشبرد امور لبنان، مصوبه پارلمان اروپا در خصوص لزوم تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان را به منزله دخالت در امور لبنان دانست.
منابع لبنانی از تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
منابع لبنانی از تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
منابع لبنانی تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
یک فرمانده ارشد صهیونیستی با اشاره به مناقشات مرزی تل‌آویو با لبنان اذعان کرد که حملات موشکی اخیر جنبش حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی نشان‌دهنده قدرت رزمی بالای حزب‌الله برای نبرد است.
ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای شلیک راکت از لبنان به سمت سرزمین های اشغالی در حال گلوله باران مناطقی در جنوب لبنان است.
۳ منبع آگاه در ماه مه به رویترز اعلام کردند که لبنان به علت اقدامات ناکافی در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، احتمالا در لیست خاکستری FATF قرار خواهد گرفت.
عضو فراکسیون وفاء به مقاومت لبنان وابسته به حزب الله بر ضرورت آغاز گفتگوهای ملی و انتخاب رئیس جمهور این کشور در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز -پنجشنبه چهارم خردادماه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند پهپاد را که از سمت لبنان به پرواز درآمده بود، سرنگون کرد.
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: فعلا هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداریم که بگوییم روابط طرفین، استراتژیک خواهد شد؛ زیرا همچنان رقابت استراتژیک، ساختار‌های سیاسی متفاوت و رقابت ژئوپلیتیک در لبنان، سوریه و عراق بین ایران و عربستان وجود دارد. هرچند شکل این رقابت‌ها بعضا تغییر کرده است. قهرمانپور در پایان درباره آینده مناسبات تهران و ریاض نیز گفت: «به نظر من این روابط همچنان تاکتیکی باقی می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد که روابط را به سمت دیگری سوق دهد.»
نیروهای سازمان ملل در جنوب لبنان از عدم تمایل این کشور و رژیم‌صهیونیستی مبنی بر حرکت به سمت آغاز جنگ خبر داد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
منابع لبنانی از تیراندازی ارتش لبنان به سمت یک پهپاد اسرائیلی که وارد آسمان این کشور شده بود خبر دادند.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: بحرانهای اقتصادی و معیشتی روند فزاینده پیدا کرده است و کشور از اوضاع بد به سمت بدتر حرکت می کند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت اربعین امام حسین(ع) به حضور میلیونی زائران در این مراسم اشاره کرد و آنرا نشانه حب و دوستی به اباعبدالله دانست.
روند تحولات میان رژیم صهیونیستی و لبنان در سمت و سویی حرکت می کند که سبب شده است، برخی تحلیلگران از قریب الوقوع بودن جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی خبر بدهند.
هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض حریم هوایی لبنان را محکوم کرد.
مسکو و کی‌یف ماه گذشته در استانبول توافق کردند که برای اولین‌بار از زمان حمله روسیه به همسایه خود در ماه فوریه، حمل‌ونقل گندم و سایر غلات از بنادر اوکراین را از سر بگیرند. اولین کشتی بارگیری شده با ۲۶ هزار تن ذرت روز دوشنبه از اودسا به سمت بندر طرابلس لبنان حرکت کرد.
سید حسن نصرالله درباره پرونده نفت و گاز لبنان گفت: این گنج در دریا است و ما این فرصت تاریخی را داریم. ما خود را در مکانی قرار دادیم که حداقل ۵۰ درصد احتمال رفتن به سمت جنگ و ۵۰ درصد احتمال نرفتن به سمت جنگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ