یک شرکت کننده در نمایشگاه CES۲۰۲۳ مشغول توسعه ایربادی است که با فشردن فک می تواند پخش موسیقی را کنترل کند و قرار است قابلیت های بیشتری به آن بیفزاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظاهر متفاوت این مرغ سوخاری‌ بچه‌های ایرادی و بدغذا را هم به خود جلب می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه تکه‌های مرغ این غذا به جای پودر سوخاری به خمیر بنیه آغشته می‌شود که هم سالم‌تر است و هم خوشمزه‌تر. درضمن در این سوسیس از گوشت چرخ‌کرده مرغ با افزودنی‌های غیرمجاز هم استفاده نمی‌شود.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید این تیم تلاش خواهد کرد تا با تیم‌هایی که در نقل و انتقالات بیشتر هزینه کرده‌اند، رقابت کند.
پوکو برای این ایرباد خود از بلوتوث ۵.۳ استفاده کرده است و این محصول از Google Fast Pair بهره می‌برد. به گفته پوکو، ایرباد Pods مدت‌زمان تأخیر ۶۰ میلی‌ثانیه‌ای دارد و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند. این ایرباد همچنین از فناوری حذف نویز محیط (ENC) بهره می‌برد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بحث تناسبی شدن برگزاری انتخابات تهران از نظر شورای نگهبان ایرادی ندارد و خلاف شرع و قانون اساسی نیست.
هیچ ایرادی ندارد که برای سفارش خود مقدار بیشتری سس یا کارد و چنگال بخواهید، اما وقتی مقدار آن خیلی زیاد باشد واضح است که قرار نیست از آن برای صرف غذایتان استفاده کنید و قصد دارید آن را برای استفاده‌ی شخصی پیش خود نگه دارید.
رئیس مرکز اطلاعات مالی درمورد اینکه ایرادی که به ایران گرفته می‌شود وجود قوانین ملی برای مبارزه به پولشویی است درحالی که قوانین باید بین‌المللی باشد، اظهار کرد: هر ایرادی می‌گیرند برای خودشان می‌گیرند، حذف ایران از FATA سیاسی است نه فنی. ما معتقدیم در اجرای استاندارد‌ها مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اقدامات خوبی انجام دادیم. ما شیوه‌های خود را داریم.
هیئت ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند که در عرصه آگاهی و اطلاعات نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور نمود
هیئت ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند که در عرصه آگاهی و اطلاعات نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور نمود
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
مدیرعامل هوادار در پاسخ به خبرنگاران پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس را عاری از هر ایرادی دانست.
علاوه‌بر فعالیت‌ تصفیه‌کنندگی هوا، این ایرباد نوآورانه، تجربه گوش دادن به موسیقی را نیز همزمان فراهم کرده است. این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال ترکیبی استفاده می‌کند تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت سر و صداهای خارجی، روی آهنگ دلخواه خود تمرکز کنند.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ ساختاری اشکالی در قانون اساسی نیست، اما از لحاظ اجرا و عمل به برخی از مفاد قانون اساسی ایراداتی داریم که باید مرتفع شود.
سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب از عملکرد تیمش در هفته اول لیگ برتبر ابراز رضایت کرد و گفت: هدف ما این است که بیشتر به جوانان بها دهیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایرادی به حجاب ایشان در این جلسه گرفتند، در صورتی که خانم رکابی دو کلاه بر سر داشت یک کلاه اسپرت و یک کلاه کاپشنی که بر تنشان بود. برخی عزیزان مثل اینکه عکسی که گرفته شده بود را ظاهراً تشخیص ندادند که ایشان دو کلاه داشته و احساس کرده بودند مجدد موی ایشان است .
محمد ربیعی به اظهارات فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت - مس رفسنجان واکنش نشان داد.
محمد ربیعی به اظهارات فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت - مس رفسنجان واکنش نشان داد.
گودرزی خاطرنشان کرد: اگر ایرادی در کار وجود دارد باید اصلاح شود اما نباید آن را به همه تعمیم داد. معدل عملکرد فراجا نمره خوبی دارد.
ساعدی ادامه داد: «اگر از راه قانونی به خارج از کشور بورس شده‌اند که یک مسئله مشخصی است ولی اینکه در جایگاه‌های متفاوت باشند و کارهای دیگری انجام دهند را ما جایز نمی‌دانیم. من به عنوان نماینده استان خوزستان و یکی از شهروندان ایران، جالب نمی‌بینم که مسئولان فرزندان‌شان را به خارج از کشور بفرستند و برای استقلال کشور سیاستگذاری کنند.»
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، معتقد است که پیراهن دوم فصل بعد بارسا که احتمالا سفید خواهد بود، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما میزبان هستیم در این شرایط میزبانی می‌کنیم و چمن ما ایرادی ندارد.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ