سرپرست فدراسیون وزنه برداری از تلاش برای فراهم کردن شرایط ثبت نام و برگزاری انتخابات این فدراسیون برای تعیین رئیس آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راست گرایان افراطی به طور غیرمنتظره‌ای برنده انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در آرژانتین شدند.
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات گفت: امام برخلاف نظر بسیاری از فقها تاکید کردند که زنان باید در مقدرات اساسی مملکت نقش داشته باشند؛ یا اینکه ایشان با تفکیک سازی افراطی مخالفت کردند. گفتمان نوفل لوشاتو اگر عملیاتی می شد برای زنان فرصت ساز بود. قاطبه اصلاح‌طلبان به عنوان مسلمانانی نواندیش تلاش دارند که خود را با اقتضائات زمان و مکان جلو ببرند و خود را با زمان هماهنگ کنند. این نه تنها عیب یک جریان سیاسی نیست، بلکه حسن یک جریان سیاسی است. جریان اصلاحات مطالبات جامعه را مدنظر قرار می‌دهد؛ همچنان که آقای خاتمی صریحا علیه حجاب اجباری موضع گیری می‌کند که ناشی از حاکمیت چنین تفکری است.
محمد مهاجری نوشت: این روز‌ها هیچ خبری در باره انتخابات مجلس خبرگان که قرار است همزمان با انتخابات مجلس دوازدهم برگزار شود از سوی مقامات رسمی منتشر نمی‌شود. با این حال اتفاقاتی در سکوت خبری در دست انجام است و جریان خالص‌ساز سرگرم تهیه لیست‌های انتخاباتی خود است.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
مقامات چین با اشاره به اقدامات تنش‌آمیز نایب رئیس جزیره خودمختار تایوان، به وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت از نامزد انتخابات آتی این جزیره هشدار دادند.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (۲) لیست مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مقامات همتراز با عناوین مندرج در ماده فوق را منتشر کرد.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان یاد می‌شود روز چهارشنبه رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شد.
مقامات اتحادیه اروپا به طور چراغ‌خاموش، خود را برای شکست رئیس جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور مهیا می‌کنند!
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما موظفیم مقدمات برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را که در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، فراهم کنیم.
عبدی نوشت: اکنون مشارکت بالای انتخاباتی با حل مساله رو صلاحیت‌ها محقق نمی‌شود. مقدمات زیادی پیش از آن لازم است. اصولا با شرایط موجود کسی نامزد نمی‌شود که رد شود یا نشود.
روزنامه کومرسانت گزارش کرد کرملین به مقاماتی که مسئول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه هستند، دستور داد استفاده از آیفون اپل را به دلیل احتمال آسیب پذیری این گوشی در برابر سرویس‌های اطلاعاتی غربی، متوقف کنند.
تلاش مقامات کاخ سفید و دیگر متحدان برای انتخاب سخنگویان عالی رتبه نشان می‌دهد که بایدن قصد دارد رسما نامزدی دوباره خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را اعلام کند.
دبیرکل حزب کارگزاران می‌گوید: برخی از مقامات کشور ایران در زمانی که در ریاست بودند هم نمی‌توانستند این بار سنگین را از دوش مردم بردارند دیگر چه برسد به الآن.
مقامات مالزی پس از  اعلام نتایج غیر قطعی انتخابات سراسری این کشور درباره افزایش تنش های قومی به تیک تاک هشدار دادند و اکنون اپلیکیشن مذکور اعلام کرده به دقت محتوای ناقض قوانین را رصد می کند.
مقامات قزاقستان اعلام کردند نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از تغییر قانون اساسی، ساعاتی پیش در تمام مناطق این کشور آغاز شده است.
وبگاه رادیو مونت کارلو در گزارشی اعلام کرد که مقامات بحرین در شرایطی انتخابات پارلمانی در این کشور را برگزار کرد که گروه های اصلی مخالف و شخصیت های اپوزیسیون را سرکوب کرده است.
رسانه های عبری در گزارش هایی به دلایل پشت پرده عدم تبریک مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن به نتانیاهو در پی پیروزی وی در انتخابات اخیر پرداخته اند.
شماری از مقامات کشورهای بین المللی پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را تبریک گفتند.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا رسما اعلام کرد که ویلیام روتو پیروز انتخابات شد و به عنوان رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد. با این حال برخی از مقامات ارشد با رد نتیجه انتخابات منجر به دامن زدن خشونت و اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف کنیا شدند.
روز آینده میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون برای انجام یک سری کارهای مقدماتی به سوئیس سفر خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ