تیم امید فیفا دی آبان ماه را از دست داد اما به نظر می رسد، فدراسیون فوتبال در تلاش است با انتخاب سرمربی جدید اولین تمرین تیم امید در فروردین ماه پیش رو برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در فروردین ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۴۰ بار لرزید.
با وجود وعده های داده شده از سوی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید در پایان فروردین ماه انتخاب نشد!
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را تبریک گفت.
با اعلام محمدمهدی فروردین، مبلغ ۲ میلیون دلار برای تسویه با طلبکاران باشگاه استقلال، اختصاص داده شده است.
هر سال با شروع تابستان چالش‌های آبی اوج می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد امسال این روند تسریع شده و در روزهای پایانی فروردین ماه بسیاری از شهرها با مشکلات آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.
برآوردهای تحلیلگران مؤسسه رِفینیتیو نشان می‌دهد که در پی بحران بانکی آمریکا، احتمالاً سود هر سهم شش بانک بزرگ این کشور در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۰ درصد کاهش یابد؛ بانک‌ها از ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) شروع به گزارش نتایج می‌کنند.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، ترافیک اصلی معابر شهر تهران از امروز شنبه ۱۹ فروردین شروع شده است و شاهد افزایش حجم ترددها در پایتخت هستیم.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و در حالی که شروع سرخ رنگی داشت، رشد ۰.۸۷ درصدی را در پایان بازار به ثبت رساند. بورس امروز شنبه چگونه خواهد بود؟
کار کارگروه های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور تشکیل خواهد شد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی خواهد کرد.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷.۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین روز ابهت اسلام و عزت امت اسلامی است و همیشه تاریخ این یوم با عظمت ماندگار خواهد شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی، ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی؛ از این روز به عنوان تبلور عینی پیوند اسلامیت و مردم‌سالاری و یادگار امام خمینی (ره) یاد کرد.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ۱۲ فروردین سالروز تولد نظام حکومتی برخاسته از نظریه مردم‌سالاری دینی است که با خون پاک مردم مسلمان و انقلابی ایران قوام گرفت تا امروز درختی تناور باشد.
۱۲ فروردین ۱۳۵۸ سالروز تولد نظام حکومتی برخاسته از نظریه مردم‌سالاری دینی است که از خرداد ۱۳۴۲ با خون پاک مردم مسلمان وانقلابی ایران قوام گرفت تا حالا درختی تناور باشد. ۱۲ فروردین همچنین سالروز نه گفتن مردم شریف ایران به تمام مکاتبی است که شعار آزادی انسان را سر می‌دهند اما آزادگی‌ را به مسلخ می‌برند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: دوازدهم فروردین روز استقلال و تجلی ایمان و اراده ملت ایران است.
ارتش به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی شانزدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه، فردا( پنج شنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود.
فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
تیم امید به احتمال قوی فیفا دی فروردین را از دست می دهد و انتخاب سرمربی این تیم و هم چنین شروع تمرینات به بعد از لیگ برتر موکول می شود.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به شروع ماه رمضان از پنجم فروردین این موضوع باعث می‌شود تا شرایط خدمت رسانی به زائران نسبت به سالهای گذشته متفاوت باشد.
افشاگری عجیب دستیار کی‌روش: مذاکره با ایران از فروردین شروع شد!
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ