دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش گفت: تلاش بر این است که انتخابات فدراسیون را در نیمه اول دی براساس دستورالعمل مجمع برگزار کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام ۲۵ هزار و ۳۵ زائر خانه خدا در ۱۵ روز نخست عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ خبرداد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
سردرد‌های تنشی ممکن است اپیزودیک باشند؛ به این معنی که کمتر از ۱۵ روز در ماه رخ می‌دهند. به‌گفته کارشناسان کلینیک کلیولند، اگر این سردرد بیش از ۱۵ روز در ماه برای بیش از سه‌ماه متوالی رخ دهد، سردرد تنشی مزمن نامیده می‌شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
اهواز- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن کشور از قابلیت شروع عملیات احداث و آماده‌سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بیش از ۲۰ شهر این استان خبر داد.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۹۲ نفر ورودی به استان داشته ایم که در نهایت به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شدند.
تایباد ـ فرماندار شهرستان تایباد گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه امسال ۱۵ هزار و ۵۰۸ نفر مسافر و گردشگر از بناهای تاریخی شهرستان تایباد بازدید کرده اند.
علی نصیری اظهار کرد: سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران با هدف ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران روز پنج شنبه - ۱۱ اسفندماه با مشارکت بیش از ۱۵ سازمان و نهاد تخصصی در ۲۲ نقطه تهران برگزار می‌شود.
بانک سپه در دی‌ماه سال جاری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در قالب بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
درحالیکه شراره‌های خورشیدی فورا به سمت زمین سفر می‌کنند، CME‌ها ممکن است ۱۵ تا ۱۸ ساعت طول بکشد تا به زمین برسند. از آنجایی که این شراره‌ها در فضا با سرعت‌های متفاوتی حرکت می‌کنند، با توجه به سرعت پایین حرکت‌شان، ممکن است روی هم انباشته شوند، و ما می‌توانیم تا چند روز آینده شاهد حضور آن‌ها باشیم.
برخی اهالی ادعا می‌کنند «ر»، بیش از ۱۵ پسربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است که برخی از آنان «معلول» بوده‌اند. اعتماد صحت تعداد قربانیان را پیگیری کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این تعداد را تایید نکرده است. خبر این فاجعه زمانی در شهر می‌پیچد که روز ۱۲ دی‌ماه پسری هشت‌ساله حالش بد می‌شود و ماجرا را برای پدرش تعریف می‌کند.
احمد باهوش اعلام کرد که در ۲۳ روز سپری‌شده از زمستان امسال بیش از ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز از سوی این مجموعه به شبکه سراسری تزریق شده که این مقدار نسبت به مدت پارسال افزایش پنج درصدی داشته است
بزرگترین خطر ناشی از زباله‌های فضایی، خسارتی است که می‌تواند به تجهیزات ارزشمند فضایی وارد کند. میانگین سرعت برخورد یک زباله فضایی با یک جسم فضایی دیگر حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در ثانیه است که بیش از ۱۰ برابر سرعت گلوله است.
وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه اعلام کرد که مجموع محموله‌های انتقال یافته از بنادر اوکراین از ۱۵ میلیون و ۸۰ هزار تن فراتر رفته است.
با ورود همتی به ساختمان شیشه‌ای میرداماد، بسیاری امید داشتند که بازار ارز به پایان نوسان خود رسیده و رئیس‌جدید بانک مرکزی به زودی افسار نرخ ارز را خواهد کشید. امید‌ها به همتی برای حفظ ارزش پول ملی، اما تنها چند روز بیشتر دوام نداشت. روند صعودی نرخ ارز با آغاز به کار همتی ادامه یافت تا جایی که نرخ ارز تنها حدود یک ماه پس از آغاز به کار همتی و در میانه همان سال از کانال ۹ هزار تومان به بیش از ۱۵ هزار تومان رسید.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز یکشنبه ۱۵ آبان بیش از پنج برابر میزان تقاضا بود و بیش از ۸۰ درصد ارزهای عرضه شده مشتری نداشت.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
مدیرکل گمرک بازرگان ضمن رد فضاسازی‌های امروز برخی رسانه‌های مجازی مبنی بر قطعی سیستم گمرک اعلام کرد در روز جاری فعالیت این گمرک مرزی ۱۵ درصد بیش از روزهای دیگر بوده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۵۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۵۵ تن از ایشان وخیم است.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای از تظاهرات مسالمت آمیز مردم عراق در روز دوشنبه به منظور دفاع از دولت و نهادهای قانونی قدردانی کرد.
کالاخبر: مرور معاملات بورس کالای ایران در سال ۱۴۰۰ بیانگر جابه‌جایی تقریبا همه رکوردهای تاریخی بازار فیزیکی از سال ۸۶ یعنی زمان تاسیس بورس کالا تاکنون است؛ به طوریکه با رشد ۹۰ درصدی ارزش کل معاملات به نسبت سال ۹۹، این متغیر مهم از ۶۶۵ هزار میلیارد تومان (همت) عبور کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ