معاون دادستان کل کشور از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ خوزستان بازدید کرد و گفت: برخی از جرایم و آسیب‌های اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکا یا هرزه‌خواری اشتیاق خانم باردار برای خوردن مواد غذایی و گاه مواد غیرغذایی عجیب و غریب، مثل یخ، نشاسته و خاک است که شیوع آن حدود ۳۰ درصد برآورد شده است.
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است از هفته هفتم لیگ به بعد چهره مدعیان قهرمانی مشخص می‌شود.
مفتی جعفری لبنان با اشاره به حمله مسلحانه به نیروهای حزب الله در یک منطقه مسیحی نشین خطاب به رهبران مسیحی لبنان تاکید کرد که برخی گروه‌ها به دنبال به راه انداختن فتنه خونین در این کشور هستند
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید اقدامی صورت گیرد که بانک‌هایی که منابع خود را فریز می‌کنند، ملزم به اعطای تسهیلات ساخت مسکن شوند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
ملی‌پوش سابق والیبال گفت: برخی بازیکنان قدر پیراهن تیم ملی را نمی‌دانند چرا که خیلی راحت به تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از مدتی هم راحت قید آن را می‌زنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیل‌کرده ما چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند، در ناسا و پروژه‌های علیه ایران نقش دارند و به دشمن خدمت می‌کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
اصولا برخی اعمال و رفتار‌ها برای آحاد نیرو‌های مسلح به صورت خاص جرم‌انگاری شده‌اند؛ از جمله عنصر قانونی جرم مزبور در ماده ۵۵ قانون مجازات جرائم و مجازات نیرو‌های مسلح آمده و تصریح می‌کند: هر نظامی‌ای که با اقدامات خلاف شئونات نظامی، به هر نحوی از انحاء موجبات ایجاد بدبینی مردم را نسبت به نیرو‌های مسلح فراهم نماید، به حبس از دو ماه تا یک سال محکوم می‌شود.»
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
هادیانفر با بیان اینکه جریمه ۶۰ هزار تومانی الان دیگر معنایی ندارد و به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی و اصلاح قوانین که مدنظر پلیس است قطعاً برای پیشگیری از برخی از تخلفات است و ربطی به درآمدزایی دولت و یا بخش‌های دیگر ندارد.
رئیس سازمان امور مالیاتی به معاون گردشگری در نامه‌ای، موضوع فراهم شدن امکان بهره مندی فعالان بخش گردشگری از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی با رعایت برخی مقررات را تشریح کرد.
با توجه به فراخوان شرکت‌های بورسی برای صدور صورت حساب الکترونیک از آبان ماه هنوز برخی شرکت‌های بورسی اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.
روزنامه کیهان نوشت: برخی مدیران دولت سابق اصرار داشتند FATF را نهاد حقوقی بی‌طرف در حوزه ادعای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان‌یافته وانمود کنند و حال آنکه ۷۶ درصد این جرائم در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می‌شود.
کمیته انضباطی در پی تخلفات صورت گرفته در برخی از بازی ها محرومیت ها و جرایم نقدی جالب توجهی را در نظر گرفته است.
مشهد- فرمانده انتظامی خراسان رضوی از افزایش ۸ درصدی سرقت‌ها در خراسان رضوی خبر داد و گفت: متاسفانه در برخی جرایم رتبه‌های خوبی در کشور نداریم.
پرونده اختلاس بزرگ بازار سهام در دادسرای ویژه جرایم اقتصادی تشکیل شده است. پرونده‌ای که بنا به برخی شنیده‌ها، میزان تخلفات آن از دو هزار میلیارد تومان فراتر می‌رود. این پرونده که مربوط به یک کارگزاری مطرح بورس است، به لحاظ مالی ابعاد پیچیده‌ای دارد و مشتریان کارگزاری متوجه وقوع تخلفات شده و مراتب را به نهادهای ناظر اطلاع داده‌اند.
در حال حاضر با توسعه دانش میان زنان و حضور آنان در بخش‌های مختلف جامعه زمینه جرایم زنان نسبت به گذشته فراهم شده و در نتیجه جرایم زنان رو به افزایش است حتی برخی از رفتار‌های زنان نسبت به گذشته تغییر کرده و در مواردی هم آن‌ها به عنوان فرد سازمان‌دهنده ایفاگر نقش هستند.
بر اساس تبصره ماده۴۸ قانون آئین دادرسی کیفری، در برخی جرائم سیاسی و امنیتی، متهمان صرفا مجاز به انتخاب وکیل ازمیان وکلای مورد تایید رئیس قوه قضائیه هستند، موضوعی که برخی به آن اعتراض دارند.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند.
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا به برخی خبرسازی‌ها پیرامون بخشودگی یا تخفیف در جرائم رانندگی واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.
تکلیف شهروندان به پرداخت مالیات، در قانون مالیات های مستقیم مورد پیش بینی قرار گرفته است؛ اما گاهی برخی از شهروندان با تمسک به روش های گوناگون، از مسئولیت و تکلیف پرداخت مالیات، شانه خالی کرده و به این ترتیب ممکن است جرایم مالیاتی رخ دهد که البته در مواردی، قابل مجازات و تعقیب کیفری نیز هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ