دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اتفاقات جالب در این جلسه استماع احتیاط گراش هنگام صحبت کردن بود. او که حالا تحت سوگند صحبت می‌کرد حاضر نشد برخی ادعا‌هایی که پیش از این در رسانه‌های مطرح کرده بود را باز کند. برای نمونه او پیش از این از یک سفینه فضایی بزرگ به اندازه زمین فوتبال در اختیار دولت آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، اما در این جلسه حاضر به صحبت درباره جزئیات این ادعا نشد و اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی تمایلی به صحبت در این باره ندارد.
جنبشی که با نام «زن، زندگی، آزادی» شناخته می‌شود، پاسخی به مجموعه‌ای از حقوق و خواسته‌های محقق نشده جامعه ایران است که البته در کل جامعه و در پاسخ به برخی مسائل اقتصادی و اجتماعی مطرح شده است. درباره این جنبش (که البته برخی دانشمندان این حوزه معتقدند که نام آن را نمی‌توان جنبش گذاشت) اگرچه ابتدا خواسته‌ها به پوشش و گشت ارشاد مربوط می‌شد، اما آرام آرام بقیه خواسته‌ها و انتظارات هم مطرح شد.
معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
وزیر اطلاعات با بیان برخی مسائل امنیتی در مرزهای کشور، گفت: اگر احیانا دشمن بتواند در این زمینه بهره‌ای ببرد، قطعا از شرایط و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کشور سوء‌استفاده می‌کند.
وزیر اطلاعات با بیان برخی مسائل امنیتی در مرزهای کشور، گفت: اگر احیانا دشمن بتواند در این زمینه بهره‌ای ببرد، قطعا از شرایط و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کشور سوء‌استفاده می‌کند.
سعیدی درباره این‌که رئیس قوه قضائیه در اظهارنظری تاکید کردند در مسئله حجاب بگیر و ببند جواب نمی‌دهد اما شاهد برخی از رفتارهای تند و اظهارنظرها از تریبون‌های عمومی هستیم، چقدر ضرورت دارد تصمیم‌گیران در مسئله حجاب این نگاه را داشته باشند، گفت: متاسفانه یکی از چالش‌ها و آسیب‌های کشور همین نگاه برخی از تندروها به موضوعات و مسائل کشور است.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسائل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد.
بحث و گفت‌‌‌وگو درباره مسائل باقی‌‌‌مانده پادمانی و نیز برخی موارد از اختلاف‌نظرهای فنی و حقوقی میان ایران و آژانس در دستور کار دو دور مذاکره میان گروسی و اسلامی بود. هیات‌‌‌های فنی و کارشناسی آژانس نیز به سرپرستی ماسیمو آپارو معاون پادمانی گروسی در یکی دو هفته اخیر در تهران بوده و مذاکرات کارشناسی در مورد مباحث فوق را انجام دادند.
مسمومیت دختران این جامعه به این علت به مساله‌ای هزینه‌ساز تبدیل شد که سیاست رسانه‌ای در ایران مسموم است. در چنین فضای رسانه‌ای هر خبر و اطلاعی می‌تواند مسمومیت مضاعف پیدا کند. همچنین اگر برخی افراد درباره نتیجه و فرجام و عامل این جنایت گمانه‌زنی می‌کنند، مساله اصلی ما شیوه مواجهه با مسائل و حل آن‌ها است. پیش از اینکه چه کسی مرتکب قتل شده، این مساله اهمیت دارد که طی چه فرآیند مورد توافقی متهمان قتل شناسایی و محکوم می‌شوند؟
ساداتیان کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید براینکه در حال حاضر آژانس نمی‌تواند از ترتیبات پادمانی و فراپادمانی درباره ایران استفاده کند، گفت: برای بهبود شرایط باید ایران با آژانس به توافقاتی برسد تا بنابر آن گروسی و بازرسان آژانس بتوانند از سایت‌ها یا حداقل برخی سایت‌ها بازدید کنند یا اینکه حداقل اطلاعات یا فیلم‌های ضبط‌شده را در اختیار آژانس قرار دهند
در پی فرافکنی ها و جوسازی برخی از سایت های خبری معلوم الحال، گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار از مسایل پشت پرده این سایت ها پرده برداشت و درباره نیات سوء و منفعت طلبی آنان افشاگری کرد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی فردا مقابل ولوز در یک کنفرانس خبری درباره مصدومیت فن‌دایک، انتقادها از خط میانی لیورپول، کودی خاکپو و برخی مسائل دیگر صحبت کرد.
برخی زوج‌ها درباره مسائل مالی، راحت و شفاف با هم صحبت نمی‌کنند. صحبت نکردن درباره خواسته‌ها و نیاز‌های خود و ... باعث ایجاد کدورت‌های عمیق خواهد شد. توقع این که همسرمان متوجه نیاز‌های مالی و علایق‌مان هم شود، بی‌جاست و گفتگو در این حوزه، ضروری است.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه جمهوری لهستان در یک گفتگوی تلفنی در خصوص مناسبات دوجانبه، مسائل کنسولی و برخی تحولات بین‌المللی گفتگو کردند.
علیرغم اینکه ایران به تعهداتش در قبال آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عمل کرده است، رئیس این آژانس مدعی است که تهران باید درباره برخی مسائل توضیح بدهد!
روزنامه رکورد پرتغال با انتشار مطلبی در روز تولد ریکاردو ساپینتو به بیان برخی مسائل درباره سرمربی استقلال پرداخته است.
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و رایزنی کرد.
خبرگزاری رویترز نوشت، کرملین امروز درباره تحولات اخیر روند احیای توافق هسته‌ای در جریان مذاکرات وین گفت، هنوز برخی مسائل حل‌نشده برای بازگشت به توافق، در مذاکرات باقی مانده است.
مدیررسانه آلومینیوم اراک نسبت به برخی مسائل درباره دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیررسانه آلومینیوم اراک نسبت به برخی مسائل درباره دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: آمریکا عقیده دارد برخی مسائل هنوز در مذاکرات وین باقی‌مانده‌اند و به زمان بیشتری برای تشریح مواضعش درباره آن‌ها نیاز دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ