رئیس سازمان امور مالیاتی به معاون گردشگری در نامه‌ای، موضوع فراهم شدن امکان بهره مندی فعالان بخش گردشگری از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی با رعایت برخی مقررات را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، زائران عزیز درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس من سریعاً ثبت کنند و به روز‌های آخر موکول نکنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا آخرین وضعیت و فرآیند صدور گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.
شرایط واردات خودروهای کارکرده مبتنی بر "ثبت سفارش" توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام "منشاء ارز" مورد تایید بانک مرکزی تهیه و ابلاغ خواهد شد.
شرایط واردات خودروهای کارکرده مبتنی بر "ثبت سفارش" توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام "منشاء ارز" مورد تایید بانک مرکزی تهیه و ابلاغ خواهد شد.
پلیس آگاهی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از جوانان علاقمند به خدمت در رسته‌های پلیس آگاهی دعوت به همکاری کرد.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ را اعلام کرد.
طی نشست مجازی میان دبیرکل کمیته ملی المپیک با مسئول ارتباطات و هماهنگ کننده حوزه آسیا در کمیته برگزاری  بازیهای المپیک پاریس، شرایط اولیه حضور در این بازی‌ها مطرح شد.
بورس کالا در نامه‌ای جداگانه شرایط جدید خودروهای عرضه شده طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن را ابلاغ کرد.
​​​​​متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه کامل فایل فراخوان، تا آخر وقت فردا جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ به سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی https://golestan.sbu.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی را که قرار است ۱۸ دی در تالار خودرو عرضه شود ابلاغ کرد.
مشارکت در «بورس بین‌الملل مناطق آزاد» برای کلیه متقاضیان منتشر و شرایط آن از جمله داشتن سرمایه اولیه ۳۰ میلیون یورویی و داشتن منابع یا درآمد ارزی با منشأ خارجی اعلام شد.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تا دو هفته آینده لیست پزشکان واجد شرایط برای حج سال آینده به صورت رسمی اعلام می‌شود.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تا دو هفته آینده لیست پزشکان واجد شرایط برای حج سال آینده به صورت رسمی اعلام می‌شود.
شرایط ثبت‌نام نقدی و اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی اعلام شد.
اگر نام خانوادگی از واژه‌های مستهجن و ناپسند ترکیب شده باشد مانند (گدا پور، پدر سوخته، لش) و یا نام خانوادگی از واژه‌های خارجی باشد مانند (علی اف برای ایرانیان غیر مهاجر یا آراکلیان برای مسلمانان)، فرد می‌تواند درخواست تغییر نام خانوادگی را بدهد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در حال طراحی آئین نامه اجرایی مردمی سازی مدارس وابسته غیر دولتی هستیم.
گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کشنده امپاور خبر داد.
گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کامیون فورس 6تن با کابین خوابدار و بدون کابین خبر داد.
شرایط ثبت‌نام نقدی محصولات شرکت بهمن دیزل با قیمت قطعی اعلام شد.
سازمان امور مالیاتی کشور شرایط بخشش مالیاتی برای مودیان مالیاتی دارای بدهی را اعلام کرد.
شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
شرایط حضور و ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها جهت پوشش مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.
حمید حسینی گفت: تخفیفی که وزارت نفت برای خوراک پالایشی ها در نظر گرفته ثابت و با افزایش قیمت نفت حاشیه سود این نمادها کاهش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ