با توجه به فراخوان شرکت‌های بورسی برای صدور صورت حساب الکترونیک از آبان ماه هنوز برخی شرکت‌های بورسی اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان لیگ از شرایط بازی امروز تراکتور و پرسپولیس در تبریز ابراز رضایت کرد.
سازمان غذا و داروی آمریکا به قدری نگران این عوارض جانبی بود که روی بسته لکمبی برچسب «اخطار» به معنی احتمال وجود داشتن بالاترین سطح عوارض را زده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه آتش سوزی انبار چسب بازار ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با ۲۵۰ آتش نشان اعزام شدند و توانستند ۳ طبقه بالا را اطفا کنند.
معاون سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید لزوما قرار نیست همه اعضای هیئت مدیره پس از برگزاری مجمع تغییر کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ما حداقل چهار تا پنج مرتبه به مسئولان این پاساژ اخطار داده بودیم اما متأسفانه هیچ ترتیب اثری به اخطارهای آتش نشانی داده نشده است.
سازمان لیگ از هواداران خواست بدون خرید بلیت الکترونیکی روز چهارشنبه به استادیوم آزادی نروند.
اخیراً در رابطه با مسأله حجاب، به اماکنی که قانون را رعایت نکنند اخطار پلمپ داده می‌شود. به درستی یا نادرستی آن کاری نداریم و اینکه اصولاً این اقدام عملی هست یا نه؟ یا روش درستی برای مراعات و اجرای آن به حساب می‌آید و اصولاً به مقابله با بدحجابی کمک می‌کند یا نتیجه عکس می‌دهد هم موضوع بحث نیست؛ اما همین قانون آیا بدون تبعیض در مورد همه مجتمع‌ها و اماکن، رعایت و با همه یکسان برخورد می‌شود؟ آیا هیچ تفاوتی نمی‌کند که آن مجتمع تجاری یا اداره یا سازمان یا مطب یا … متعلق به کیست؟
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه "ما یک به یک کوچه‌ها را برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن رصد کردیم و به آن‌ها اخطار دادیم"، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک کنند و اگر مالکین تمکین نکردند از طریق برخورد قضایی اقدام کنند. اعلام لیست ۹۵ ساختمان مشکلی ندارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش انبار مولوی کاملاً خاموش شده است و کماکان لکه گیری ادامه دارد.
رستوران "لبینا" متعلق به فرزاد فرزین خواننده و همچنین "جگرسرای سامان طلا" متعلق به سامان فصلی و هوتن قلعه نوعی (فرزند امیر قلعه نوعی) بعلت کشف حجاب و بی توجهی به تذکر و تعهدات متعدد قبلی، اخطاریه پلمب دریافت کرده‌اند.
اکران فرهنگی روز جهانی قدس با عنوان «در قدس افطار خواهیم کرد» توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات محیطی شهر تهران انجام شد.
اخطار جدی سازمان لیگ به تیم‌ها درباره ماه رمضان
منتظر خبر‌های خوش دیگر باشید که با درایت مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد و اخبار دیپلماتیک امروز ادامه خواهد داشت، در سایه سار میدان و این میدان یعنی قدرت ایمان و بازدارندگی جمهوری اسلامی.
رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیلی ندارد سازمان ورزش به این سوله‌ها به چشم ورزشگاه نگاه کند باید به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساختمان ۱۵۳ اخطار گرفته و رأی قضایی دارد و پلمب شده و مالک فک پلمب انجام داده بود که این اقدام وی منجر به صدور دستور جلب توسط قاضی شده است.
ابدالی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از هیچ تلاشی برای پیروز فروگذار نکرده است. همه در تلاش هستیم تا کلیه پیروز به حالت نرمال بازگردد.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: آسانسور شورای شهر استاندارد ندارد و نمی‌دانم به چه جراتی اعضای شورای شهر سوار این آسانسور می‌شوند.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به برخی ابهامات و اخبار نادرست مطرح شده در برخی رسانه ها تحت عناوین بروز تخلف در برگزاری آزمون سردفتری پاسخ داد.
مدیرامور سهام شرکت مس در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال نقدینگی از استان‌ها به تهران جهت شفاف سازی اذهان عمومی تأکید کرد: این شرکت به دلیل ماهیت بورسی که دارد ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و انجام تکالیف قانونی خود در موعد مقرر است.
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
بار دیگر مسابقات لیگ برتر در یک روز برگزار می‌شود و پرونده یک هفته از مسابقات با حواشی و اخبار پرشمار فقط طی چند ساعت بسته خواهد شد.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.
استفاده از ضرب‌الاجل‌های نمایشی برای پایان مذاکرات، ابزار جدید غرب برای فشار بر کشورمان به جهت پذیرش مطالبات غیر منطقی آن‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ