پرونده اختلاس بزرگ بازار سهام در دادسرای ویژه جرایم اقتصادی تشکیل شده است. پرونده‌ای که بنا به برخی شنیده‌ها، میزان تخلفات آن از دو هزار میلیارد تومان فراتر می‌رود. این پرونده که مربوط به یک کارگزاری مطرح بورس است، به لحاظ مالی ابعاد پیچیده‌ای دارد و مشتریان کارگزاری متوجه وقوع تخلفات شده و مراتب را به نهادهای ناظر اطلاع داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.
رئیس شعب یکی از بانک‌ها به اتهام ۱۳فقره اختلاس و پس از وصول پرونده به اجرای احکام کیفری دادسرای مرکز استان به زندان مرکزی قزوین معرفی شد.
سمنان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: ۹۸ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف زندان‌های استان مطرح شده، به سازش و صلح انجامیده است.
سمنان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: ۹۸ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف زندان‌های استان مطرح شده، به سازش و صلح انجامیده است.
موضوع عجیب اینکه وزارت ورزش در روز شنبه ۳۰ فروردین ماه در تهران طی مراسمی نشان تختی ره به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعطا کرد!
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
در حالی که تلاش‌های ایران و آژانس برای حل‌وفصل این اختلاف بار‌ها به بن‌بست خورد، اما سفر اسفندماه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران به نقشه راهی منتهی شد که دو طرف در سایه آن بر سر ابزار لازم برای حل‌وفصل این اختلاف‌ها تفاهم کردند. گروسی پس از بازگشت از این سفر اعلام کرد دوربین‌های نظارتی آژانس در برخی تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی که فعالیت آن‌ها در واکنش به تشدید تحریم‌های امریکا متوقف شده بود دوباره نصب خواهند شد.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۲ ماه اخیر و در قالب پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم» ۲۵ پرونده قضائی در استان به صلح و سازش ختم شد.
اهواز- رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در سال گذشته ۹۱ پرونده قتل در شورای حل اختلاف خوزستان به صلح و سازش ختم شده است.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۹ ماهه گذشته سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان توانستند ۷۴ فقره پرونده قصاص نفس را منتهی به صلح و سازش کنند.
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
دادستان شهریار گفت: پس از بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء، یک عضو دیگر نیز به اتهام ارتشا و اختلاس بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.
منابع وابسته به سازمان پاکدستی عراق از پرونده اختلاس که در وزارت دفاع عراق رخ داده است، پرده برداشت.
رسانه های رژیم صهیونیستی به اختلاف و چند دستگی در محافل داخلی رژیم صهیونیستی درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی با لبنان اذعان کردند.
تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده نشان داد، قاتل به‌دلیل وجود اختلاف بر سر حق‌آبه روستا در ابتدا با مرد میانسال درگیر شده و سپس وی را با ضربات مهلک چاقو به قتل رسانده و پس از وقوع این جنایت از مهلکه گریخته است.
رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان محکومیت مجموعاً ۱۸ نفر در پرونده شهرداری اشتهارد یادآور شد: کارمندان شهرداری یعنی کارپرداز، مسئول فضای سبز و مسئول جایگاه سوخت نیز بابت اختلاس، ارتشا و تصرف غیرقانونی در اموال شهرداری و ۱۳ نفر از پیمانکاران شهرداری نیز به اتهام پرداخت رشوه به حبس و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گفت:سالانه حدود ۱۰۸ هزار پرونده مربوط به تخلیه ملک در شوراهای حل اختلاف تشکیل می شود که از مجموع این پرونده‌ها حدود ۲۰ درصد منجر به صدور حکم تخلیه شده است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گفت:سالانه حدود ۱۰۸ هزار پرونده مربوط به تخلیه ملک در شوراهای حل اختلاف تشکیل می شود که از مجموع این پرونده‌ها حدود ۲۰ درصد منجر به صدور حکم تخلیه شده است.
ستایشی درپاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده متروپل گفت: از روز وقوع حادثه متروپل تا کنون که حدود ۳ ماه و ۸ روز می گذرد، پیرو تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه درمورد اینکه فرایند رسیدگی و اتخاذ تصممیم در مورد این پرونده با سرعت دقت و صحت صورت پذیرد، به پرونده رسیدگی شد.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ