روزنامه کیهان نوشت: برخی مدیران دولت سابق اصرار داشتند FATF را نهاد حقوقی بی‌طرف در حوزه ادعای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان‌یافته وانمود کنند و حال آنکه ۷۶ درصد این جرائم در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از ورود به ساختمان کنست رژیم صهیونیستی، نشست‌های فشرده‌ای را با برخی وزرا و مقامات امنیتی برگزار کرده است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره کابینه این رژیم، شدیداً انتقاد کرد.
حمید سجادی با انتقاد از شرایط قراردادی بازیکنان شاغل در لیگ برتر خواهان بازنگری در آن شد.
مجری سابق تلویزیون انتقادات تندوتیزی از کیفیت و قیمت ماشین‌های ایرانی کرده است.
سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.
مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون انتقادات تندوتیزی علیه شهربانو منصوریان مطرح کرده است.
روزنامه کیهان با اشاره به مصاحبه اخیر عادل فردوسی‌پور انتقادات تندوتیزی را مطرح کرده است
زلاتکو دالیچ به تندی از فیفا انتقاد کرد و گفت که به تیم ملی کرواسی در جوایز بهتریت های سال احترام گذاشته نشد.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با اظهاراتی بسیار تند و بی سابقه در نشست خبری، اعلام کرد که از هفته آینده تیم امید پرسپولیس را به زمین خواهد فرستاد و با تیم بزرگسالان به مصاف حریفان نخواهد رفت.
رئال مادرید تی‌وی شب گذشته برنامه‌ای ویژه در مورد داور بازی فینال سوپرجام اسپانیا پخش کرد و انتخاب او برای این بازی حساس را زیر سؤال برد.
نمایش ضعیف سرخیو راموس در بازی شب گذشته پی اس جی برابر لانس، بار دیگر موج انتقادات از سرخیو راموس در فرانسه را شدت بخشید.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
انتقادات تند جواد خیابانی از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
انتقادات علی‌ اصغر خانی، نماینده شاهرود در مجلس به تیم اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد را در این ویدئو مشاهده کنید. وی گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند، وزارت‌خانه را باید مثل خانه خودشان اداره کنند
انتقادات تند کریستیانو رونالدو از وضعیت یونایتد و نیز خانواده گلیزرها تاثیرگذار بود و این باشگاه به دنبال اعمال تغییراتی بسیار مهم و استراتژیک است.
حسین دهباشی به توئیت انتقادی علی مطهری درباره دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
زیدآبادی در برنامه تلویزیونی شیوه گفت: «همسرم به من گفت بروی به صداوسیما از تو طلاق می‌گیرم! من می‌خواهم با مردم حرف بزنم. ما تریبون نداریم! هر وقت حرفی زدیم سر از زندان درآوردیم!»
کیهان نوشت: چرا افراطیون مدعی اصلاحات بر اقدام جنایتکارانه و شرارت‌بار نام اعتراض و مطالبه مدنی می‌گذارند و به نام مردم و ملت ایران جا می‌زنند؟
پیشکسوت فوتبال ایران انتقادات تندی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی مطرح کرده است.
عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: طرح رتبه بندی معلمان نیمه کاره است و با وجود گذشت ۵ ماه از سال هنوز هم تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص نیست؛ جراحی اقتصادی و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در نهاده های دامی جای تشکر دارد و امری ضروری است اما مجلس نقش خودش را در کنترل دولت برای اینکه به کمرهای خمیده مردم فشار وارد نشود ایفا نکرد؛ مجلس چه نقشی در این رابطه ایفا کرده است؟
به گفته مدیر عامل شرکت مس، در دو ماه نخست امسال 61،685 تن آند با رشد 8 درصدی و 49،841 تن کاتد با رشد 8 درصدی نسبت به برنامه تولید شده است.
انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی از گفته‌های انتقادی مرحوم طالب زاده علیه معاون اول رئیس جمهور را مشاهده کنید. منبع: چندثانیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ