مرکز توسعه مناطق بالادست دانشگاه الانبار عراق امروز یکشنبه از ثبت بیشترین میزان بارش در این استان واقع در غرب عراق طی ۱۰۰ سال گذشته پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوپک میزان ذخایر نفت در سطح جهان را برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرد که ایران در رتبه سوم دارندگان بیشترین ذخایر نفتی قرار می‌گیرد.
به طور کلی رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و حسابداری در مقطع کارشناسی؛ رشته‌های مهندسی مکانیک، حسابداری و مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مواد در مقطع دکتری بالاترین میزان اشتغال را دارند و می‌توان گفت رشته‌های پرطرفدار با بازارکار مشخص هستند.
کارشناس سیاست‌گذاری انرژی گفت: بعد از تحریم‌های آمریکا در سال ۹۷، بخش نفت و گاز دچار بیشترین افت اقتصادی و رشد منفی شد تا جایی که در سال ۱۳۹۹ فروش نفت خام ایران به کمترین میزان فروش در یک دهه اخیر خود رسید.
مصرف زیاد مواد قندی موجب افزایش وزن می‌شود که با بالا رفتن سطح قند خون یا پیش‌دیابت همراه است. به طور معمول، گنجاندن میوه در رژیم غذایی نمی‌تواند خطر ابتلا به دیابت را افزایش دهد. با این حال مصرف بیش از حد توصیه شده از میوه‌ها به این مفهوم است که بدن میزان بیشتری از مواد قندی را دریافت کرده‌ است.
آمار مرتبط با میزان تأمین برق صنایع در خرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد که به طور کلی میزان تأمین برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته که فولادی ها در صدر قرار دارند.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
یک روزنامه حامی حزب «عدالت و توسعه» با انتشار آمار «معناداری» نگاهی به پراکندگی آرای طرفداران دو حزب شاخص ترکیه و میزان سبد رای آن‌ها در استان‌های مختلف در جریان انتخابات اخیر پرداخته است.
براساس نتایج به دست آمده در طول مسیل‌ها و کانال‌های تهران از شمال به سمت جنوب این شاخص دارای نواساناتی است. کمترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق غربی، جنوب غربی و جنوب شرقی تهران و بیشترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق شمال و شمال غرب شهر تهران است.
بیشترین رکورد سالانه حفاری به میزان 200332 متر در کل کشور، به همت تلاشگران شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1401 به ثبت رسید.
وزیر نفت از افزایش صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: صادرات نفت نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۸۳ میلیون بشکه افزایش یافته است.
خطوط سراسری گاز کشور پایدار است، اما شرایط گازی کشور همچنان در مرز صرفه جویی قرار دارد، زیرا با تغییر برودت این میزان مصرف تغییر می‌کند.
اعظمی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در بخش خانگی ۶۲۵ متر مکعب بود که از این میزان استان‌ تهران با مصرف ۱۲۰ میلیون متر مکعبی بیشترین مصرف در این بخش را به خود اختصاص داده است.
اعظمی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در بخش خانگی ۶۲۵ متر مکعب بود که از این میزان استان‌ تهران با مصرف ۱۲۰ میلیون متر مکعبی بیشترین مصرف در این بخش را به خود اختصاص داده است.
احد وظیفه درباره میزان بارندگی‌ها از ابتدای دی ماه توضیح داد: از ابتدای زمستان سال جاری تاکنون متوسط بارش‌های کشور ۴۲.۵ میلیمتر و میزان بارش متوسط بلند مدت ۳۱ میلیمتر بوده است بنابراین میزان بارش زمستان سال جاری از ابتدای دی ماه تا ۲ بهمن ماه جاری نسبت به بلندمدت حدود ۳۷ درصد بیش از نرمال است.
اهواز - بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر استان خوزستان در ایستگاه باران سنج آغاجاری با ۲۷.۱ میلیمتر ثبت شد.
طی روز‌های گذشته بیشترین میزان بارندگی در فیروزآباد استان فارس بیش از ۵۸ میلیمتر و شهرستان جم در استان بوشهر به میزان حدود ۵۵ میلیمتر ثبت شده است.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز هوای ۲ کلانشهر، ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ کلانشهر ناسالم برای تمام افراد جامعه آلوده و ناسالم است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس آخرین گزارش هواشناسی در نیم ساعت گذشته ماهشهر شاهد بارش شدید باران به مقدار ۳۴.۶ میلی متر بود و بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرده است.
خورشید گرفتگی امروز سوم آبان در بازه زمانی چهار ساعته روی می‌دهد و رصد آن در ایران هم امکان پذیر است. این رویداد در خراسان شمالی نیز از ساعت ۱۳:۴۱ تا ۱۶:۹ دقیقه روی می‌دهد.
روند بروز سرطان پستان در ایران بین سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۶ از ۱۵.۹۶ به ۴۰.۷۲ در ۱۰۰ هزار زن افزایش یافته است. همچنین مشخص شد که فراوانی نسبی سرطان پستان در زنان از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ از ۲۵ درصد به ۲۶.۴۷ درصد تغییر کرده و شایع‌ترین سرطان در بین زنان است.
روشن نیست که در شرایطی که شکاف بین حاکمیت و ملت به بیشترین میزان خود در ۴۳ سال گذشته رسیده است، بانیان این رویکرد‌ها برای تحقق چه هدف مطلوبی همچنان تصور می‌کنند تک‌صدایی می‌تواند رمز بقا باشد؟
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
نگاهی به اجلاسیه های اول و دوم ادوار یازده گانه مجلس نشان می دهد علی لاریجانی در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ