انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا در گزارش جدید خود بر مبنای آمار موسسه S&P GLOBAL MOBILITY اعلام کرد ایران در بین ۱۰ کشور بزرگ تولیدکننده خودروی جهان در سال ۲۰۲۲ بهترین عملکرد را داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس سیاست‌گذاری انرژی گفت: بعد از تحریم‌های آمریکا در سال ۹۷، بخش نفت و گاز دچار بیشترین افت اقتصادی و رشد منفی شد تا جایی که در سال ۱۳۹۹ فروش نفت خام ایران به کمترین میزان فروش در یک دهه اخیر خود رسید.
نفت بیشترین تأثیر را بر رشد اقتصادی از طریق افزایش بهره‌وری عوامل تولید در سال ۱۴۰۱ داشته است به طوریکه رشد ارزش‌افزوده در گروه‌های دیگر به مراتب کمتر از رشد بخش نفت بوده است.
فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه بیشترین ضربه تحریم برای تحریم کنندگان ایران در مبارزه با مواد مخدر وارد است، گفت: مخالف قانونی شدن استعمال برخی مواد مخدر در جهان هستیم.
روزنامه الرایه قطر با انتشار گزارشی به بررسی رتبه‌بندی باشگاه‌های آسیایی پرداخت.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان سال گذشته، بالاترین رضایت از فرآیند فروش تا تحویل به خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶ اختصاص دارد، اظهار کرد: در این دوره رضایت از سمند، سورن، تارا، هایما S۵، رانا و دنا پلاس اتوماتیک بیش‌ترین نرخ رشد را داشته است.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گزارش اسپید تست از سرعت اینترنت کشورهای جهان در مارس ۲۰۲۳ نشان می دهد در ماه گذشته میلادی جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با بیان اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان دارای بیشترین جمعیت در معرض خطر فرونشست زمین هستند، گفت: استان خراسان رضوی از نظر وسعت پهنه‌های فرونشستی در رتبه اول قرار گرفته است؛ این استان از نظر تعداد کل واحدهای مسکونی فاقد اسکلت در معرض خطر فرونشست زمین، رتبه اول را داراست.
انتقادهای زیادی از تعداد زیاد و خارج از استاندارد داوران لیگ برتر منتشر و مطرح شده بود.
بر اساس بیشترین رشد فروش نام شرکت‌های پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه، شرکت فجر انرژی خلیج فارس، شرکت پالایش نفت آفتاب ثبت شده است.
جدیدترین گزارش اینترنت اسپید تست نشان می دهد در آخرین ماه ۲۰۲۲ جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۷ پله کاهش اما در بخش اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
در بین مواردی که در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ تشخیص داده شده‌اند راه احتمالی انتقال در ۵۷.۱ درصد روابط جنسی بوده است.
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
تیم ملی ایران امروز آخرین دیدار دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی را مقابل تونس برگزار می کند.
16 بازیکن از 13 لیگ خارجی، لژیونرهای حاضر در لیست منتخب کارلوس کی‌روش برای جام جهانی را تشکیل می دهند.
طبق گزارش اسپید تست ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی ۹ پله رشد کرده است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره گزارش اخیر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت:برقراری مجدد نظام راستی آزمایی پیشین مستلزم عمل نمودن طرف‌های برجامی به تعهدات خود می‌باشد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: هرچه بیشتر محدودیت داشته باشیم، [توضیحمان]به جامعه جهانی در زمینه وضعیت فعلی مواد هسته‌ای در ایران از باورپذیری و اطمینان کمتری برخوردار خواهد بود.
گزارش اسپیدتست در هفتمین ماه میلادی نشان می دهد هرچند جایگاه ایران در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۲ پله رشد کرده اما در رده بندی اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.
ترکیه، هند و افغانستان، بیشترین سرمایه‌گذاران خارجی در ایران
پیش از این، وزیر اقتصاد نیز در واکنش به سود بین بانکی ۲۰.۳۱ درصدی اعلام کرد که سیاست تیم اقتصادی مبنی بر باقی ماندن سود بین بانکی در محدوده ۲۰ درصد تغییر نکرده و برای حل این مسئله در جلسه شورای پول و اعتبار تصمیم‌گیری خواهد شد.
سینمای رسانه‌ها در روز ششم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی است. در این میان فیلم منصور به واسطه آنکه مضمونش درباره شهید منصور ستاری به واسطه مضمونش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
انتخابات انجمن سراسری مدیران تولید سینمای ایران روز یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ در خانه سینما برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان این انجمن برای مدت دوسال انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ