بر اساس اعلام شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تعداد ۶۰۳ زمین لرزه در مهرماه به ثبت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس‌بنز CLK GTR را باید یکی از خوفناک‌ترین ساخته‌های این برند آلمانی دانست. قدرت زیاد و طراحی عجیب از شاخصه‌های این خودرو بودند. حادثه‌ای که برای این خودرو اتفاق افتاد، جذابیتش را دو چندان کرد. پیشرانه ۶.۹ لیتری ۱۲ سیلندر در این خودرو ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. مرسدس CLK GTR یکی از ارزشمندترین خودرو‌های حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۸ مسافر نیز با شناورهای مسافری و تفریحی در کشور جابه جا شده اند.
با توسعه زیرساخت‌های بازار سرمایه در سال گذشته و با الزام سازمان بورس به شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای واریز سود از طریق سجام به‌طور خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از مجموع ۸۴۱ هزار میلیارد تومان سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی در سال مالی ۱۴۰۰، بالغ بر ۶۰۳ همت از مبلغ مذکور که در سال گذشته به عنوان سود نقدی در مجامع تقسیم شده بود، از طریق سجام به حساب سهامداران واریز شد.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: سال جاری طی دو فاز (مهر ماه و دی ماه) صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی که حسابرسی شده بودند منتشر شد، در فاز اول ۳۹۶ مورد و فاز دوم ۲۰۷ مورد (در مجموع ۶۰۳ مورد) صورت مالی شرکت‌های دولتی و تحت کنترل دولت غیربورسی در کدال انتشار پیدا کرد.
شاخص کل در ابتدای معاملات امروز با اصلاح ۸۲۰۰ واحدی مواجه شده و به جایگاه یک میلیون و ۶۰۳ هزار واحد رسیده است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، درآمدهای حاصل از فروش نفت ۶۰۳ هزار میلیارد تومان تعیین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ