اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در میمه، گفت: فعالیت امواج متناوب بارشی طی روز شنبه ۲۶ آذر بارندگی در استان فراگیر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- ۳ میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی دشت اصفهان- برخوار از سال ۱۳۶۰ تاکنون تخلیه شده و این در حالی است که این دشت از سال ۴۵ شمسی در لیست دشت‌های ممنوعه بوده است.
اصفهان- ۳ میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی دشت اصفهان- برخوار از سال ۱۳۶۰ تاکنون تخلیه شده و این در حالی است که این دشت از سال ۴۵ شمسی در لیست دشت‌های ممنوعه بوده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز سی و یکم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۸ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۷ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
تیم هندبال سپاهان اصفهان حتی در صورت برتری مقابل نماینده عمان هم شانسی برای رسیدن به 4 تیم برتر جام باشگاههای آسیا ندارد.
طلایی‌پوشان اصفهان لیگ بیست‌و‌دوم را با زوج یزدانی و دانشگر در قلب دفاع تمام می‌کنند.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و لحظه‌ای بویژه در ساعات عصر پدیده غالب استان تا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت خواهد بود.
ستاره رده های سنی طلایی‌پوشان اصفهان از کار کردن با حسین عبدی و شرایط تیم ملی نوجوانان می گوید.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در صورت پذیرش شکست مقابل ذوب آهن اصفهان سقوطی زودهنگام به لیگ دسته اول فوتبال خواهد داشت.
تصویر شکاری رهگیر F-۱۴ A تامکت با کد رجیستر ۶۰۷۹ آخرین تامکت تحویلی شرکت گرومن امریکا به نیروی هوایی ایران بود که در پایگاه "خاتم" اصفهان مستقر شد.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان درباره آخرین تصمیم‌ها درمورد طرح احداث جاده دوم برای روستاهای پشتکوه دوم فریدون‌شهر که از رویشگاه‌های جنگلی زاگرس می‌گذرد، توضیحاتی داد.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره اخبار منتشر شده درخصوص وضعیت شماری از دانش‌آموزان در سمیرم و کاشان اطلاعیه‌ صادر کرد.
آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان بدون حضور هافبک این تیم برگزار شد تا غیبت او در دیدار مهم جام حذفی قطعی شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در موضوع خسارت به فضای سبز، قانونی به نام حفظ گسترش فضای سبز با ۸ ماده قانونی و یک آیین‌نامه وجود دارد که در ادوار مختلف بازنگری شده است. آخرین آیین‌نامه‌ای که شورای‌عالی استان‌ها به ما ابلاغ کرد در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ بود که تمام ابعاد را مشخص کرده است.
آخرین خبر از مدافع بی‌هوش شده تراکتور در اصفهان
از آخرین پیروزی استقلال برابر سپاهان در نقش جهان 1378 روز می گذرد و ساپینتو امیدوار است این طلسم را بشکند.
اخبار رسیده از باشگاه سپاهان نشان می‌دهد که قرار است هیچ‌کدام از 4 خارجی این تیم در پنجره زمستانی اصفهان را ترک کنند.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به عقب نشینی طرح آزادراه اصفهان- شیراز از داخل پارک ملی کلاه قاضی به مرز منطقه، درخصوص آخرین تصمیم‌ها برای این پروژه توضیح داد.
صادق ضیاییان، با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در شهر‌های صنعتی تهران، البرز، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مجموع ذخیره آب سدهای بزرگ استان اصفهان به ۱۸۳میلیون مترمکعب رسید.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در آخرین روز مهرماه برای هشتمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
نیمه اول آخرین دیدار هفته نهم میان استقلال و ذوب آهن، با تساوی بدون گل به پایان رسید.
امید عالیشاه به دلیل ماجراهای بازی جنجالی با تراکتور نمی‌تواند تیمش را در سفر به اصفهان همراهی کند.
نفرات اصلی طلایی پوشان اصفهان در اخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ