مدت زمان خواب احتمالا در طول دهه ۲۰ و اوایل ۳۰ سالگی افراد کاهش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو پرسش اصلی این است که انتخابات اسفندماه چه مضمونی دارد؟ این نامزد‌ها که همه طرفدار وضع موجود هستند و نظرسنجی‌ها و شواهد روشن هم نشان می‌دهد که اغلب مردم مخالف وضع موجود هستند و روند‌های سیاستی موجود را به سود خود نمی‌دانند، پس انتخابات حول چه مسئله‌ای خواهد بود؟ آیا رقابتی معنادار وجود خواهد داشت یا فقط شاهد اجرای یک آیین و مناسک سیاسی خواهیم بود؟
نماینده مجلس گفت: امکان تأمین مرغ برای مردم در ایام عزاداری وجود ندارد؛ کشاورزان بیش از یک ماه گندم را تحویل سیلو دادند، اما هنوز پولشان را دریافت نکردند و همچنین در روستا‌ها به دلیل کمبود آرد، نان پیدا نمی‌شود.
تقریباً همه مناطق جهان از آسیای جنوب شرقی، اروپای جنوب شرقی، قفقاز، خاورمیانه تا شما و جنوب آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب طی هفت دهه گذشته قربانی مهمات خوشه‌ای بوده‌اند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.
مظلوم مردمی هستند که با معادل هزینه‌های صرف شده برای خرید خودرو از سایپا و ایران‌خودرو، می‌توانند با کیفیت‌ترین خودرو‌های خارجی را سوار شوند. مظلوم مردمی هستند که «زه» و بالابر شیشه را برایشان تبدیل به آپشن کرده‌اند. مظلوم واقعی شهروندانی هستند که باید دغدغه نقض‌های فنی و دردسر سر زدن به نمایندگی بعد از تحویل خودرو‌های صفر کیلومتر را تجربه کنند
سریال‌های تولید شده با محوریت فلسطین و مبارزات ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و پخش آن در ماه مبارک رمضان فرصت خوبی را برای ارائه تصویر درست از آرمان فلسطین مهیا می‌کند.
پس از آن که داده‌های مربوطه نشان داد که جمعیت این کشور سال گذشته برای اولین بار در 60 سال اخیر کاهش یافته است، کارشناسان تعداد زیاد این پیشنهادات را نشانه مثبتی دانستند که نشان می‌دهد چین با پیری و جمعیت رو به کاهش خود با فوریت و جدیت برخورد می‌کند.
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
عباس عبدی نوشت: واقعیت این است به عنوان کسی که در سال ۱۳۵۷، دانشجویی ۲۲ ساله بوده‌ام و حس و حال مردم را در آن دوره به یاد دارم باید بگویم که مهم‌ترین سرمایه و میراث این انقلاب که ایجاد اعتماد به نفس نزد مردم و جوانان بود، اکنون، چون برف در تابستان سوزان آب و تبخیر شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک شهرداری را تصرف کرده است.
در مرحله اجرا بسیاری از این حقوق نقض می‌شوند. اتفاقا خیلی از افراد مکررا اعلام نقض می‌کنند، ولی هیچ مرجعی حتی حاضر نیست آن‌ها را به صورت موردی تکذیب یا راهی برای رسیدگی آن‌ها پیشنهاد کند. جالب اینکه همه یا اغلب افرادی که مدعی این نقض‌های حقوقی هستند در زندان و دراختیار دستگاه قضایی هستند، به راحتی می‌توان یک شعبه با چند قاضی معتبر و مورداعتماد مردم برای رسیدگی به شکایات و ادعا‌های آنان در زندان ایجاد کرد. تنها در این صورت است که سند امنیت قضایی کشور معنادار و معتبر می‌شود. مردم چیزی جز اجرای درست اسناد را از حکومت نمی‌خواهند
عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی انگیزه‌های انتخاباتی را عامل تخریب دولت سیزدهم از سوی بانیان وضع موجود دانست و از همتی خواست گزارشی از اقداماتش در دولت دوازدهم در خصوص ارز ترجیحی ارائه کند.
طی این سال‌ها آنچه در کشور رخ داده، این است که بیش از آنکه بخش تولید رشد کند، بخش‌های نامولد مثل سفته بازی، سوداگری، خرید و فروش زمین و مسکن و ارز و طلا و امثال این‌ها رشد کرده‌اند؛ بنابراین مادامی که این وضعیت در اقتصاد ایران تصحیح نشود، قطعا در کنار کاهش ارزش پول ملی، شاهد از بین رفتن قدرت خرید مردم و حتی نابودی کامل طبقه متوسط جامعه خواهیم بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
یک اظهارنظر عجیب از سوی ساندرو واگنر در مورد پیراهن سنتی قطری ها کافی بود تا او و شبکه ZDF دچار دردسر شوند.
سیدعلی صنیع‌خانی سردار بازنشسته سپاه گفت: خود افرادی که به پایان مماشات و استفاده بیشتر از خشونت توصیه می‌کنند، این نکته را می‌دانند و بعید است اطلاعی از این امر نداشته باشند که هر چه مردم آسیب بیشتری ببینند، کار سخت‌تر خواهد شد و رو به بهبود نخواهد رفت.
بازیکنان تیم ملی در دیدار با رئیس جمهور قول دادند برای کسب موفقیت تلاش کنند.
«در مورد ماجرای ترور عمران خان و اینکه چه افراد و جریان‌هایی در پسِ آن بوده اند یک نکته از اهمیت فراوانی برخوردار است و آن این است که اکنون بخش‌های قابل توجهی از افکار عمومی پاکستان به نوعی این باور را دارند که عملیات ترورِ عمران خان به دست عوامل حکومت مستقر این کشور انجام شده است. هر چیزی هم که رسانه‌ها و سیاستمداران بگویند، واقعیت این است که مردم، ارتش و حکومت پاکستان را عامل این مساله می‌دانند (حتی اگر این موضوع واقعیت نداشته باشد). مساله‌ای که تقویت موضع عمران خان در چهارچوب معادلات سیاسی کشورش را به همراه خواهد داشت.»
این روزها در شبکه های اجتماعی تحت امر رسانه های معاند به مخاطب القا می شود ماموران یگان ویژه اموال مردم را تخریب می کنند؛ اما واقعا ماموران یگان ویژه با اموال مردم چه می‌کنند؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین حال حاضر هم تیم بسیار بزرگی هستند.
انتظار می رفت وزارت ورزش حالا که به خواسته اش رسیده، حداقل حمایت خود از فدراسیون نیمه جان ورزش همگانی را ادامه دهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با عدم تمدید ماموریت ملایی، به جسم نیمه جان این فدراسیون یک لگد هم پراند
نگاهی به تبلیغات اقدامات زیبایی روی در و دیوار شهر و همچنین در فضای مجازی و تبلیغات اینستاگرامی، نشان می‌دهد که اوضاع تا چه حد در حوزه جراحی‌ها و اقدامات زیبایی نابه‌سامان است؛ به طوری که برخی افراد بدون اندک تجربه یا تخصصی به راحتی و حتی بعضا به صورت شبکه‌ای اقدام به اعمال زیبایی اعم از تزریق ژل، بوتاکس، چربی و ... در آرایشگاه‌ها یا محل‌های غیر استاندارد کرده و بدون کمترین امکانات بهداشتی این اقدامات را بر روی مردم انجام می‌دهند.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر نگرانی مردم از خشک شدن دریاچه ارومیه گفت: دریاچه درحال خشک شدن کامل است.
سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از ۲۰۰ دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امدادرسانی کند. اما چه مساله‌ای در رسانه‌ها بولد شد؟ «شوآف» شهردار تهران! چرا این اتفاق افتاد. چرا که شهردار تهران جزء اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ