مظلوم مردمی هستند که با معادل هزینه‌های صرف شده برای خرید خودرو از سایپا و ایران‌خودرو، می‌توانند با کیفیت‌ترین خودرو‌های خارجی را سوار شوند. مظلوم مردمی هستند که «زه» و بالابر شیشه را برایشان تبدیل به آپشن کرده‌اند. مظلوم واقعی شهروندانی هستند که باید دغدغه نقض‌های فنی و دردسر سر زدن به نمایندگی بعد از تحویل خودرو‌های صفر کیلومتر را تجربه کنند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
تحرکات زیرپوستی مدیران و مربیان برای آخرین خریدها ادامه دارد، شاید امروز هم اتفاقاتی در بازار رخ دهد.
چه کسی اینترنت را اختراع کرد؟ مانند بسیاری از اختراعات برجسته، کار سختی است که فقط یک نفر را خالق اینترنت بنامیم.
نخستین عکس‌های ماه محرم در دوران قاجار به ثبت رسیده و اجتماع بزرگ عزاداران از همان زمان تا امروز مورد توجه عکاس‌ها قرارگرفته است. نخستین عکاسی که از عزاداری‌های محرم تهران عکاسی کرده، آنتوان سوروگین است.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
اغلب ما مخترع اسکاتلندی‌الاصل، الکساندر گراهام بل را مخترع تلفن می‌دانیم، اما چند نام دیگر هم وجود دارد که با این اختراع پیوند خورده‌اند.
سید رضا اکرمی می‌گوید: زنِ باحجاب صاحب دارد و صاحبش هم شوهرش است. اما خانم بی‌حجاب وِل و رها است. یعنی معلوم نیست، متعلق به چه کسی است؟ متعلق به شوهرش است؟ متعلق به نامحرم است یا متعلق به چه کسی است؟
اراذل و اوباشی که در فوتبال ایران جولان می‌دهند، از کجا می‌آیند و چرا قدرت می‌گیرند؟
سیلوان مومیکا، 37 ساله، شهروند عراقی پس جدایی از حشد الشعبی عراق به سوئد پناهنده شده بود.
4 تیم لیگ برتری هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده اند و معلوم نیست چه کسی سکان هدایت آنها را برعهده می گیرد.
ما دیگر در دنیای تک‌قطبی یا دوقطبی یا چندقطبی زندگی نمی‌کنیم. چرا؟ زیرا ما دیگر ابرقدرت‌های چندبعدی نداریم؛ مانند کشور‌هایی که در هر حوزه‌ای قدرت جهانی را اعمال می‌کنند. ایالات متحده و چین امروز ابرقدرت نیستند؛ حداقل نه به روشی که ما همیشه از این اصطلاح استفاده می‌کنیم و هیچ ابرقدرتی به‌معنای نظم جهانی واحد نیست.
باشگاه استقلال قصد دارد یکی از پیشکسوتان مطرح را به عنوان سرپرست این تیم در لیگ بیست و سوم انتخاب کند.
رئیس جمهور سابق لبنان به سخنان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا علیه سوریه واکنش نشان داد.
در صورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند، پرسپولیسی‌ها کار بسیار سختی را برای انتخاب جانشین او در بازار تابستانه دارند.
چنس مارستلر کشتی‌گیر آمریکایی در رقابت‌های انتخابی جردن باروز را شکست داد و برتری کشتی‌گیر هفته لقب گرفت.
چنس مارستلر کشتی‌گیر آمریکایی در رقابت‌های انتخابی جردن باروز را شکست داد و برتری کشتی‌گیر هفته لقب گرفت.
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
در سیاست خارجی درگیر دائم با اسرائیل را رقم می زنید، آقای سیستانی در عراق را برای دستگیری روح الله زم می رنجانید و رابطه‌تان را با او را بهم می زنید. با عربستان سعودی هم به ته خط می رسید در حدی که متحدین شما تاسیسات نفتی او را می زنند، و او هم ایران اینترنشنال را برای شما تجهیز می کند تا در خیابان‌های خودتان جنگ شود، با اروپا هم تمام عیار درگیر می شوید و خودتان را نفر دوم جنگ اوکراین می‌کنید و با امریکا هم تکلیف معلوم است؛ چه کسی گفته اتخاذ چنین سیاست‌هایی عاقلانه است؟‌ در آن واحد درگیری با سیاسیون داخلی، و رنجاندن همه از خودتان ، خون به دل کردن مردم در حوزه اقتصادی، چه دستاوردی برای نظام تا کنون داشته است. در مسائل فرهنگی، سخت گیری‌های زیادی را اعمال می‌کنید. مسئولان مربوطه در این حوزه همه ضعیف هستند. این همه بی تدبیری برای چیست؟
کرباسچی در پاسخ به این سوال که اظهاراتی از این نوع باعث تضعیف جایگاه نمایندگی صرف نظر از آنکه چه شخصیت‌های در داخل پارلمان هستند نمی‌شود، گفت: این دیگر جزو بحث‌های روشن است. اینکه چه کسی می‌خواهد نماینده مجلس باشد و مردم به او اعتماد کنند، از چه موضعی حرف بزند؛ این موارد معلوم است و توضیح نمی‌خواهد. کسی که نماینده است باید به شکلی حرف بزند که موکلین او به او اجازه حضور در مجلس داده‌اند.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
امروز تصویری از مجسمه تختی منتشر شده که نشان می‌دهد کراوات تختی از لباس او در این مجسمه حذف شده است. معلوم نیست این اقدام از سوی چه کسی صورت گرفته است.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ