عباس عبدی نوشت: واقعیت این است به عنوان کسی که در سال ۱۳۵۷، دانشجویی ۲۲ ساله بوده‌ام و حس و حال مردم را در آن دوره به یاد دارم باید بگویم که مهم‌ترین سرمایه و میراث این انقلاب که ایجاد اعتماد به نفس نزد مردم و جوانان بود، اکنون، چون برف در تابستان سوزان آب و تبخیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چکیده مهم‌ترین برنامه‌ها، راهکارهای اشتغال و کارآفرینی را در سه دهه گذشته منتشر کرد.
النصری‌‌ها با پرواز اختصاصی و البته همراه با جام قهرمانی به ریاض برگشتند.
هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی راهی بایرن مونیخ شد.
روزبه چشمی، هافبک دفاعی ملی‌پوش استقلال، غایب آبی‌پوشان در هفته نخست خواهد بود.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در "انتقاد به احکامی که برای برخی هنرمندان کشور صادر شده است" توئیتی منتشر کرد و نوشت: «اعلام عمومی مجازات کار در غسالخانه و یا ارائه‌ گواهی سلامت روانی برای متخلفان حجاب ، به جای اینکه مشکل حجاب و عفاف را حل کند، باعث ایجاد چالش‌های مهم‌تر و بیشتری خواهد شد.»
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، می‌گوید گلش در آخرین بازی فصل گذشته مهم‌ترین لحظه زندگی‌اش بوده است.
حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.
در این روز‌ها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم‌ترین اقدام باید آسیب شناسی برنامه‌های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب‌های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
سید محمد موسوی به دنبال تکرار خاطرات خوش خود در لیگ ملت‌ها خواهد بود.
اشتباه در زندگی مشترک برای همه از جمله مرد و زن رخ می‌دهد و انسان عاری و دور از اشتباه نیست، اما چه اشتباهاتیست که زندگی مشترک را نابود می‌کند؟ آیا این اشتباهات زن و مرد دارد؟
معاون وزیر حج عربستان بر دنبال کردن سازوکار تعیین تعداد حجاج هر کشور از سوی این وزارتخانه با هدف بازگرداندن این آمار به تعداد پیش از همه گیری کرونا تاکید کرد.
پپ گواردیولا معتقد است بازی فردا برابر رئال مادرید، مهم‌ترین بازی‌ای است که از زمان حضورش روی نیمکت سیتی پیش رو داشته‌اند.
پپ گواردیولا معتقد است بازی فردا برابر رئال مادرید، مهم‌ترین بازی‌ای است که از زمان حضورش روی نیمکت سیتی پیش رو داشته‌اند.
سمنان- وزیر میراث فرهنگی استان سمنان را یک مقصد گردشگری دانست و گفت: کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کاروانسراهای کشور است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند گفت: یکی از مهمترین نیازهای آنها اینترنت و سکوها بین المللی و خارجی است.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین میراث انقلاب برای مردم ایران ایجاد اعتماد به نفس بود.این اصلی‌ترین میراث انقلاب بود که اکنون ذوب و تبخیر شده است. از میان رفتن اعتماد به نفسی که می‌خواست زنده شود به زیان حکومت هم هست و چه بسا در نوبت بعدی به شکل کور و اعتراضات تخریبی خود را نشان دهد.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی استان محور بودن نمایشگاه گردشگری امسال را مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال بیان کرد و امیدوار است شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی تدوین برنامه ملی گردشگری را یکی از مهم‌ترین مواردی دانست که پژوهشگاه میراث فرهنگی می‌تواند نقش مهمی در آن ایفا کند .
مسجد جامع عباسی، مهم‌ترین مسجد تاریخی اصفهان و یکی از مساجد میدان نقش جهان است که در دوران صفوی ساخته شد و از بنا‌های مهم معماری اسلامی به شمار می‌رود و از باب معماری، کاشیکاری و نجاری از آثار بی‌نظیر قرن یازدهم هجری است. مسجد جامع عباسی ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۱۰۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران و در سال‌های بعد، همراه با میدان نقش جهان، به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو ثبت شد.
بندرعباس- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اهمیت گردشگری ورزشی گفت: گردشگری ورزشی یکی از مهم‌ترین شاخه‌های گردشگری است که ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد.
براساس بررسی‌های انجام شده توسط مرکز پژوهشهای مجلس مهم‌ترین مشکلات یگان حفاظت میراث فرهنگی مسائل مرتبط با ساختار سازمانی یگان، تجهیزات سازمانی و ضعف پیوندهای اجتماعی نیروهای آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ